Malati di a cipolla

I ciani sò cultivati ​​nantu à ogni ortu, perchè ghjè in casi tutti i platti. Perchè, se vulete plantà, dunque bisognu di sapè in anticipazione chì prublemi avete da fà affruntà in stu casu è cumu per fuglià o ancu avè micca. In questu articulu, avemu a circari d'amparà chì e malatie è i pesti sò affettati di cipudioni ( cipudine , pelli, batu è altri), è cumu per a guariscenza quandu infectate.

Malati di cipudioni è u trattamentu

Peronosporoz

I patologii più cumuni di e cipudine sò peronosporosi (mildew poutifolii).

  1. I sintimi: l'apparizione di spots lunaticchi è ciaccanti à i zucchini è fogli di a pianta, chì hè diventata prima.
  2. Trattamentu: pudete sprinkle cù sulphate di cobre, di clorur di coure, di Bordeaux liquid o HOM, ma puderete micca manghjatu. Hè megliu di scupperà e pianta infettate è piantà altri in un novu pezzu di terra.
  3. Prevention: U megliu modu per impediscerà sta malatia hè di crescenu a cipolla (sementa o sementa) à una temperatura di almenu + 40 ° C, è evitendu l'ingrossu di i pruduzioni, aduprà a so scumparsa cù fustu di lega è a struttura distruttu tutta dopu a colta.

Questa marda pò piglià ancu una cipolla longa - un bat-bone, cunnisciutu per a so resistenza à parechje malatie.

Mosaic

Sta malva di u virus si manifisteghja quandu u crescente . In u risultatu di l'infezzione, i bandi ughjetti apparenze nantu à e foglie, è elli stessi fessi, a pianta sviluppeghja pocu o ancu dies.

Ùn pudete micca guariscenu i mosaicu, puderete micca impediscenu micca sta malatia. I vignaghjoli di stu virus sò i pidali è pulifichi, chì e so prevenzioni sò spraying with insecticidi chì anu a morte di sti insetti.

Rot di u fondu (fusariosis)

Per definisce sta maladie hè pussibule annantu à l'endure amaru è di l'assecuti di foglie, pudè di l'uvizzioni è un bulbu di u focu. Per impediscenu, avete aduprà un materiale di piantazione sana, è ancu degà di trimiglià i focu dopu a cugliera è aderiscenu tutti i reguli di almacenamento.

In più di i malati catalogati, e cipudine sò dinò:

E chiscali chì sò in periculosi per cipolle

Frà l'insiccete, causendu grandu periculu à a cugliera di cipudioni, in particulari a cipolla di cipolla, a poltruzza di cipolla è u nematodu vunciu.

  1. A cipolla vulà - dopu a scunfitta di sti insetti, l'asciucà di i cimi di e foglie è a decadenza di u focu. Hè sopratuttu hè periculosa per cipudine. Se trovi tracci di a so sughjera in u lettu, pudete spressione cù una suluzione di saletta di tavuletta (250 grammi per 10 litri di acqua) o sprinkle cù pulverizante o pezzu di tabacco. Pi scantallu, pudete mette à a cipolla di u tabacco o di i carotti.
  2. A cipolla di cipolla - hè più affettiva di e varietà di cipolle cultivate per l'usi comu greens (porra, latta, chaisma), postu chì i so larvuti manghjonu u suculinu interni di e penne. Comu una misura preventiva, hè cunsigliata per spruvari i letti cun polvere e tabacco polveru una sola simana o l'acqua cun solu solu. Hè ancu necessariu di cambià u situ di l'impurtante, dapoi fertilizante, eseguisce a scorcia di terra è distrughjenu totuzza i restani di cultivà in u vaghjimu.
  3. U nematodu stemu hè una pesta chì vive in terra. Per evitari di a contaminazione cun ellu, u materiale di piantazioni deve esse tratatu: caldu per 12 ore à una temperatura di circa 50 ° C o impregnassi in acqua di mari à 48 ori. Hè necessariu puru cumprità cù a rotazione di culturi, regnu limitattu di u tarritoriu di u situ è ​​a cugliera di i rossi di i culturi vegetali da i letti.

Sapendu cun questu, è più impurtanti, cumu per fà cumbattimentu nantu à u crescente di cipolle, pudete piglià una bona vendi.