A princesa Charlene, cù i so figlioli, visitò a festa in l'occasion di u San Giovanni

Aiurò fù cunnisciutu chì a Princess Charlene, a 39 anni di età, a moglia di u Príncipe Albert II di Monaccu, cù i so figlioli, friquintò una festa in onore di San Ghjuvanni. Attività in questa occasion si eranu tutte in u paese in 2 ghjorni. Chjenna ùn puderebbe sfavurate u scopu di divèrntu cù i so sughjetti è perchè hà assistitu à a ripruvazioni di un grandi focu in u centru di a Monaco Square, è videndu ancu i dances di i abbitanti di l'statu chì eranu stati vistimenti nazionale.

Princess Charlene, a principessa Gabriella è u prìncipi Jacques

Parenting hè sportu

Quandu u festivale principiava in Monaco, a princesa, along with a figlia Gabriella è u figliolu Jacques, andà in u barcuni di a so residenza. Da quì, rapprisentanti di a famigghia Riali è vede e festività. Lu prìncipi Albert II ùn era micca cun elli, perchè ellu hè in una visita ufficiale à l'Irlanda. Malgradu u fattu chì a festa hà duratu circa 2 ore, Charlene è i so figlioli fighjenu attenti à ciò ch'è passava. Perchè l'avvene, a princesa pozzò nantu à un vistitu chiffon di biancu è biomone cun un'ecediu fiore fiore. In quantu à i zitelli, Jacques era vistutu cù una cammisa blu è i bianchi, è Gabriellu in un vestitu biancu è biancu.

Princess Charlene cù i zitelli

Dopu a parte ufficiali di e vacanze fù fatta, a Princesa hà avutu una parolla cù i ghjurnalisti di l'edizione Paris Match, chì ella parlò di ciò chì significa di crià gimelli:

"Cunduce quì dui zitelli ùn hè micca un capeslu faciule. Comparare din cù l'sport. Ora Gabriella è Jacques sò un pezzu difficiule. Sò assai curiosi è dumandà parechji dumande. Inoltre, u figliolu è a figliola anu terribbli. Hè intesu interessu in literalment tuttu. Pruvanu di parlà assai è dumandate à mè per vede quì u stessu quantu di ciò ch'elli ùn capinu micca. Tuttavia, sò sicuru chì stu prucessu hè abbastanza normale. Allora i figlioli appiecanu l'espirienza è a cunniscenza, chì in u futuru seranu utili.
I ghjusti Charlene è Albert sò assai inquisitivi
Leghje ancu

I vostri figlioli aghjunghjeranu bè cù l'altri

I Gemini Charlene è Albert nascenu in dicembre di u 2014. Circundendu cumu si mette cun l'aiutanti, a princesa aghjunghje à l'entrevistadore:

"Comu dissi, i nostri zitelli sò assai attivi. Un pocu distractatu è chì ghjocanu esse impiegati cun cone. Ricerca pocu tempu, un incidente abbastanti divertido hè statu: Gabriella cumbugliu in a testa in a testa. Mentre ch'e l'aghju calmetu è li disse di ciò ch'e avianu bisognu à esse più cura, Jacques hà decisu d'impartisce una leca di mobili. U figliolu s'avvicinò da ellu è hà cuminciatu à colpi u pugnu, dicendu chì a tavola era mali. Ancu à quellu età, Jacques hè prestu à difenda a so surella. In generale, assicuranu perfetta per l'altre è avè un grande sustegnu uni à l'altri. Per a manera di ghjucà è cumunicà vi pudete vede l'ore. U più interessante hè chì ùn ci ponu stanchi à tuttu, ma aghju esse esse stati dopu un ghjornu attivu cù elli.
San Ghjuvanni in Monaco