A zitella di Ben Affleck Lindsay Shukus pè a prima volta comentata nantu à a so rilazioni

Sei mese fa avà divintatu cunnisciutu chì star Ben Affleck hè in una relazione romantica cù u produttore Lindsay Sukus. Duranti stu tempu, a coppula abitava assai di i ghjurnalisti è caccià nantu à a strada, in un restaurant o cumu si passeghjanu i ghjacari - era casi impossible. In ogni casu, apparentemente, hè ora di sguassà di l'ombra è Shukus per ELLE hà datu a prima entrevista cù a so vita persunale.

Lindsay Sukus è Ben Affleck

Lindsay parlava di travagliu

Shukus iniziu a so entrevista per avè parlatu di u principiu di a so attività. Eccu i parolle chì u producteur hà dettu:

"À l'età di 18 ghjente aghju visitatu in New York, induve hà cuminciate à studientu à l'università. Avete un travagliu cum'è assistente in u dipartimentu di talentu in Saturday Night Live. U mo travagliu di ghjornu cuminciò à l'alba, è finite quandu tutti ghjente stavanu da parte di l'ufficiu. A quellu tempu eru già 22, è sentu chì sola raffia capacità di travagliu puderia ascuntallu a scala di a carriera. Quandu ci era una quistione in l'Uffiziu di quale puderebbe fà qualcosa, eru sempre entre i primi. Vuliu travagliu è aghju fattu perfettamenti. Questa cuntinuò per parechji anni finu à ch'e aghju 30 anni. Allora aghju scuntatu u mo futuru maritu, u pruduttori Kevin Miller, è dopu un pocu tempu avemu maritu. À quellu tempu, avutu solu dui sogni: per occupà a catedra di u pruduttore di a cumpagnia è per dà nascita un zitellu. Cusì, à 32 a mo vita cambiò dramaticamente. À pocu di ghjorni, aghju nutatu chì eru statu distinatu com'è produtore è ciò ch'e aghju sburtu sottu u core di un zitellu. Credu chì u periodu hè fatale è spessu si ricordu.
Lindsay Sukus (right) à l'escimentu Saturday Night Live

A strada, per questu tempu Shukus era già una famosa famosa nantu à a television. Era ella chì era circava di novi talenti è cunnucìu broadcasti diretti cun elle. Cusì, i stili "spun" è u canali cuntinuavanu à cooperà cun elli. Hè struitu chì Lindsay hà un gustu per u putenziali di l'artisti è i so propria perfettamenti.

Dopu questu, Shuku hà cuntinuatu à parlà di u so travagliu:

"Molti donne, quandu s'arricordanu chì e donne chì ghjente chì sò ingressu sò cambiati per fà u travagliu più faciule, ma in a mio situazione ùn era impussibile. Aghju persu per andà in modu di travagliu è era in l'estru per 14 ore à ghjornu. Per ciò chì l'autorità ùn avianu micca favurizatu è ùn era micca di una persona cù disabili, ùn ùn hà micca diventatu a mo gravidenza per un pezzu. Solu quandu u zanicu hà diventatu visibleu, è chì successe à a settimana 21, avè avutu avutu à cuntà. U ghjornu di prima di u nàvolu, aghju avutu un show cun Justin Bieber. Sugnu impugnatu assai, ma cum'è sempre eru vistutu in un vistitu è ​​di scarpi cun taccu. Allora unu di i mo diretturi mi circundava è li dumandò se puderia divertevi dopu à l'espetazione. Allora aghju avutu un pensu à a mo capu chì avè da esse avertitu. Cusì accadò, dopu à a mostra, i prugrammi cuminciaru è fù pigliatu à a clinica.

Se parlebbe parraniu di a licenza maternità, perchè cusì ùn l'avete micca. Aghju ricusatu di stà in casa per un pezzu u tempu è ghjunta à u travagliu 6 settimane dopu da u nascita di u zitellu.

Leghje ancu

Per mè di diventà una persona publicu - hè divertitu

E à a fine di a so entrevista, Shukus hà decisu di dilli chì dopu à a so cunnuscenza acquistata cù Ben Affleck, era perseguita da i paparazzi, è quissa ùn hè micca apprufutu apprufittendu à ella. Eccu i paroli nantu à stu pruduttori:

"Aghju tutta a mo vita, aghju statu persone trascorsu. I cammari nun eranu direttu à mè, ma à u mo invitatu. Allora à mè hè assai più habitual. Mi piace à stà in l'aspettu di e cose, ma ùn hè stata in l'ochju pùbblicu. Hè riderice per mè di diventà un persone publicu. Mi pari chì ùn averaghju mai più à ella.

Quandu mi basti a raportu di relazioni cù Affleck, ùn pudia fà imagine chì averaghju segui da a multitùdine di paparazzi è hà fattu cliccà nant'à un gran numaru di volte. Questu hè giaddu a rialità. Prima, aghju preoccupatu, è po amà cuntu chì chiddi chì mi vanu nantu à l'imaghjini se ricorda di micca quì, micca longu, forsi un paru di minuti, è andonu da fà e so propria cosa.