Perchè l'heroina Natalie Dormer muriu in l'ultima seria di "I Games of Thrones"?

L'attrici britannica Natalia Dormer hà parlatu cù rappurtatori di Entertainment Weekly. Demu a ricurdari, chì Natalie sò perfettamenti daveru u rolu di fermani coronati. In a saga televisiva "Tudors" ella fù instructata per incorpori l'imagine di Anna Bolena, cù a qualità a zitella celebrà u "furia".

Invece, Mrs. Dormer copi cù roles eroicu. Allora, i fanelli di film ci apprezzati u so travagliu in u frescu horrore "Forest of Ghosts".

Leghje ancu

Called deadly

Liurnalisti anu dumannatu l'stella perchè i pruduttori decidenu per abattalli l'heroina. Natalie Dormer disse à i seguenti:

"Aghju avutu dumandatu i diretturi per a morte di a Regina Margery. Aghjeva "per abbraccià a immensità", è accunsenu à participà à parechji prughjetti. Aviu avutu dumandà à i pruduttori per avè l'invistì. A via era stata - a morte di a mio heroina. Margery Tyrell cumpiì u so destinatu. In Västerås vene una nova era è hè stata un momentu bonu per a so sorte.

Hè nutate chì a 10u serie di l'ultima temporada hà pigliatu parechje vita, ma a morte di Margery era veramente un grande sorpresa per i fanni di a serie.