A figliola di a mità sorella Megan Markle risalò à difenda a famosa tia

Dopu chì l'attore di 35 anni Megan Markle cuminciò à scuntrà cù u prìncipi britannicu Harry, i scandali in a famiglia di a donna ùn hè micca diminuite. È a culpa di tuttu ùn era una bona rilazioni Megan cun parienti. Cusì, per esempiu, a meza sorella Markle, Samantha Grant, di 52 anni, decide esiquallu à stà à sente u so parenti. Circa 2 anni fa, Samantha annunciau u libru di u libru, in u quale prumesse di scritta cù dettuale tutti i funziunamenti negattivi di a famosa attrice. In ogni modu, l'aiutu vinìanu da induve ùn devenu micca, è oghje in a stampa anu una entrevista cù a figliola Grant, chì spiega perchè a so mamma hà purtatu stu modu.

Megan Markle

Culpa per tuttu l'envezza

18 Noel Rasmussen, a nebbia di Megan, dicidi di avè una conversazione franca cun rapprisintanti, perchè cunzidira chì u cumpurtazione di Grant hè inaccettabile. A primu hè dettu chì in i memori di Diary of the Sorella di a Princess Upstate, Samantha discurbe a so zitiddina cù Megan, è hà ancu guidendu assai argumenti, chì purtanu à a cunvinzione chì ùn hè micca bè adattatu à u rolu di a sposa di u prìncipi Harry.

U prìncipi Harry

Eccu cumu Noel spiega u cumpurtamentu di a so mamma:

"L'unicu ciò chì pò esse cun certitude hè chì Samantha odia Megan. Questu dislike hè stata di a so zitiddina. Quandu Markle hè natu, ancu esse a Samantha accusatu di rimettivu u matrimoniu di i me aviani. Dopu chì Megan hà principiatu à ottene u successu in u campu di u cinema, a so mamma hà chjamatu parlà bagnu. Grant hà dettu chì solu grazia à a famiglia hà successu. Dopu fattu cunnosce cunnosce di a relazione trà Megan è Harry, Samantha s'hè svolutu tutale. Ella sempre me dice cume stori incredibili è terribili da a so zitiddina, in quale Megan sempre agisce fermamente è cruelmente. In generale, di tuttu ciò chì succede à a mo mamma è a so media sorella, pudete sculaccià solu una cunclusione: a ghjilosità hè a culpa per tuttu, finu à chì Megan era famusu Samantha ùn era micca interessatu.
Noel Rasmussen, filmatu da l'entrevista per Dailymail
Leghje ancu

Rasmussen ùn hè amichi cù a so mamma

L'annu passatu, da infurmazioni privilegiati, diventà chì Samantha hè malatu cù esclerosi multiplica è hè in chained à una sita di ruota. Ma nun era sempre cusì, è Noel cun parolle tali ricurdeghja a so zitiddina:

"A me mamma hè una persona cruel. Quandu era petite, ùn era micca malatu è hè stata cumplessa in a mo educazione. In u mo capu, aghju una memoria terribili da a mo zitiddina. Era di circa 5 è l'aghju pricatu. Cumu ricu issa, mi pigghiau e mi ci manca. Aghju culpitu da u mio capu in u muru. Emu accumincià à sparghjera, è ùn mancava più pè chjamà u duttore. Inoltre, aghju spessu scappatu di a so agressione dopu stu incidente. Samantha mi dragged me da i capelli è scraped. "
Samantha Grant