U duca è a duchessa di Cambridge diciani abbandunà e tradizione reale per via di i zitelli

Oghje per i fanali di i monarchi britannichi in a stampa hè statu pubblicatu un impurtante notizia: Kate Middleton è Prince William scrivite un libru chì dicenu about a vita di a famiglia reale. U capu dopu di a creazione sarà dedicatu à a criazione di i zitelli, è hè stata cun ella chì William hà dicisu di dì in a so entrevista per una publicazione straniera.

Kate Middleton, u Prince William cù u so figliolu George è a figliola Charlotte

Quelli chì facenu un ambiente per una cumunicazione libera

Ùn hè micca sicretu chì quandu una coppiu hè un picciottu, assai cose in a vita di a so mamma è à a so pappa sottondiscenu cambiamenti. A cosa simili succorsi à u duca è a duchessa di Cambridge, quandu sò natu George è Charlotte. In a so intirvista, Guglielmu cunfèssinu chì ellu è Kate facia tuttu ciò per chì u so figliolu è a figliola ùn puderanu micca stà in limiti stritti quantu sò stati cose. Prima di tuttu, si tratta a spressione di i sentimenti è i sentimi à quelli chì l'anu. Questu hè cumu u prince spiegatu a so dicisioni:

"Ultimamente, spiegà a riflette nantu à ciò chì molti è disturbanu i nostri ziteddi. Nun crideu mai chì ùn anu micca paura è e so misericòrdia chì George è Charlotte ùn vulianu micca fà sparte. In ogni casu, u prublema hè in u fattu chì, sicondu a nostra tradizione, ùn pudemu micca esse spressificate a nostra emozioni à l'altri. Credu chì questu hè fundamentale incorrectu. Tuttu l'annu passatu hà viaghjate u paese, visitendu sfarenti scoli. Ùn pudete fà imagine quantu soru era quandu vegu i figlioli quelli chì puderia diventate da i so prublemi è i sensi senza vargogues. E questu hè assai correctu, perchè l'abilità di esse l'emozioni porta un statu emutivu sano.

Dopu ch'e aghju cuminciatu à capiscenu chì u mondu hà cambiatu è hè perfettamente normale quandu una persona sperezza e so experientia davanti à l'altri senza averebbi limitazioni. Dopu questa visita è di cunversazione chì Kate è dicu chì i nostri zitelli puderanu creà cundizzioni chì aiutavanu aiutu di discussioni oti di i so sentimenti.

Leghje ancu

Eghjettu in elli sò una minaccia à u statu di mente

Cambiassi e règule chì sò osservati da parechji dicennii, hè sempre difficiule, è per capisce chì i membri anziani di a famiglia reale risposeranu à questu, finu à ellu ferma solu per ad esse. In ogni casu, Kate è William ùn perderanu micca speranza chì a so decisione di crià i zitelli seranu ricivutu. In difesa di a so rightnesse, William hà dettu in una entrevista:

"U più recenti, u mo fratellu, u princaveru Harry, parlò di quantu era difficultu per surviglià a morte di a so mamma. À l'annu manteneu tutte sti suffirimenti sferurite solu perchè era statu cundottu cusì. Esperienze hà purtatu micca solu e ferite emozionale, ma ancu un desideriu di cummessu di i malati chì aiutavanu à affucallu u dulore. È solu à l'età di 28 hà fattu cunnosce chì u prublema era ancu discutitu. S'ellu avianu fattu questu prima, ancu s'ellu ùn era micca statu cun mèdulu, ma cun algundu vicinu à ellu, i prublemi in a so vita anu avutu assai menu.
Kate Middleton è Prince George
U prìncipi William è Harry anu criatu in un ambientu strettu