Cate Blanchett: "Cumu insignà i zitelli per esse tolleranti in una sucità chì ùn ùn cumprate micca a mo vista?"

A famosa attrice, u Oscar Vittore, Keith Blanchett ùn solu affarone cù attivamente cunfirmazione di refugees, ma ancu da 2016 hè l'Ambassadoru di a Bona Voltazione Naziunale. In u 48 ° Fiducimentu Econumiu Mundiali in Davos, Blanchett hè stata premiata i Cristalli Awards com una figura di l'arti purtendu cambiamenti pusitivi à a sucità muderna. Mentri in Svizzera, l'attrice brindò una entrevista publica in quale hà descrizatu i ragiunarii di a so decisione per aiutà i refugees:

"Sò da l'Australia, è avemu fattu un interessu di ciò chì succede in u mondu. E postu chì a nostra populazione hè migrantiu, era sempri vicinu da multiculturale. Ma e persone sò disposti cusì chì o dopu o dopu ci hè un interessu in a so storia è a so propria radiche, è una volta, a ghjuracà à a mozza di mo spalle, mi accuminciau a viaghjà. L'aventura, à quale aghju avutu, era intaglio di sorpresa. A voti avutu per passà a notte in terribili cundizioni, ma vense è hà amparatu cumu a maiò parte di a persone di vive, chì anu da fughje a casa da a so terra nativa. A maiò parte ùn avianu nisunu locu, assai durmianu nantu à a terra, in certi cartoni, in stazioni. Cusì hà amparatu a quantità di stu prublema, perchè in i medià ci hè spessu nisuna nfurmazioni affidativa. Spessu i sti disgrazii persone si esposti in una luminosu tutta diversa.

U sistema contru

Kate Blanchett si parlava di i prublemi di refugees, studienti boni à tutti l'esferi di a so vita, restrizioni à i diritti è di libertà, e prublemi di l'educazione è l'assistenza medica. Sicondu l'attrìzia, u prublema hè cusì prufonda è larga chì deve bisognu di grandi risorse, entrudumu umanu, simpatia è aiutu, illuminazione in l'ambienti di l'infurmazioni:

"Oghji ci sò circa 66 miliuna di settulaturi, unipochi di quali sò refugees, è a mità di elle sò e donne è poveri. A situazione hè chì solu l'1% di questi rifuggiati sò stati cuncessi l'asiliu in cundizioni normali è in u quadru di a liggi. A populazione di parechji paesi hè sempre prudente è prudente nantu à i refugees, postu ch'elli anu insignatu da a so zitella chì sti pirsuni sò in periculu. A maiò parte di queste povira ghjente persiste a risorse di a so vita, tentativu di truvà u so postu è arrivanu à un locu sicuru, spessu decide di i movimenti periculosi è illegale. A dispirazioni in l'ochji di queste persona facenu pensà à a vostra vita è e prublemi. Dopu tuttu, avemu tutte furtunatimi di nascita in i paesi novi civiunizzati, vivemu in una sucità demucratica. Avemu bisognu di participà è influenece i prucessi chì si righjanu intornu à noi. Sò una mamma è mi piace. T'aghju quattru figlioli è a insegnu a tolernità è a tolleranza - per cumprà è accetta parechji persone cum'è stanu. Ma in e cundizioni di u sistema stabilitu da a nostra sucità è micca di sparta stu puntu di vista, hè assai difficiuli. Avemu bisognu di cumpassione. E avemu bisognu di capiscenu chì una sucità diversa hè bona, hè una grande opportunità per u sviluppu ".
Leghje ancu

Apertu u vostru cori

Kate Blanchett hà ingrandatu chì era felice di esse involucrata in una missa cum'è una grande missione è circate di sonà cum'è un prublema più largu è più forti, per chì ogni ghjornu, più è più persone puderanu prestu è aiutà:

"Ùn sò micca un spéciale, ma ùn sò sempre per cunnosce diverse persone è, dopu à aprile à a so storia, aiuta à truvà una solu suluzione à u prublema, apre da i pussibilità di finanza, programmi è prughjetti. Ùn puderebbe risolviri u prublema di tutti i refugei in u situ di a Terra, ma puderaghju di riguardu da a sucetà ch'elli ani tanti persone ch'ella puderete pudete amparà quantu hè quellu per queste persone per allughjà, per aiutà à eterni u so core. Avemu bisognu à pudè esse à sente è accetta l'opinioni di l'altri cun rispettu. Questa hè l'unicu modu chì pudemu fà decisione decentu in a nostra vita ".