Mimosa cù a ricetta di sardina

A famosa insalata "Mimosa" hè una veru decorazione di a tavula festiva, ma pudete puru indirgià nantu à ghjorni di seculi. Hè stata assai uriginale è hè tradiziunalamente cunzidiratu un bocca di primavera, ma in fattu, ùn sò micca impedimenti: pudete manghjà un pane in ogni stagione. A ricetta per "Mimosa" cù i sardini hè una variazione interessanti di l'insalata, chì a facenu più caluricu è piccante. Per quessa, hè adattatu cum'è un secondestu di primu cursu per u lunch o un inserbatu prestante.

Receta classica "Mimosa" cù sardina

Sè avete esse preparatu sta merendata per a prima volta, hè megliu cumincià cù a manera chì tutti i patroni utilizati. Hè assai semprici è ùn ne micca bisognu di cumpunenti ingredienti esotichi intricate, per chì pudete fà una insalata in una prisenza.

Ingredients:

Preparazione

Emeremu patate è zucca. In una cucina separata coccia u oziu à un pezzu duru. Mentre i prudutti cocciari, friquenti è tagghiati in petra chjappi di cipudioni. Vulnerammo patate è zappagine, dopu trè, cù un scatula maiò, ma ùn si mischjianu.

In oghje, hè necessariu separà i proteini cù a vitella. I squirri griddi in rattricu, è grizzole in petite. I sardini in canna sò siparati da u zucchero è anch'ellu cun un forchetta.

À u fondu di u salad bowl o à altri pagliaghji puderebbe stabilisce a sardina è a cipolla, fate tuttu ciò chì cù a maionesa spise. U capiddu sussergiu - patata, hè ancu assai regnated di mayonnaise. Dopu ci sò stati di biancu d'ova, zappagini è guttone d'ova, ugnunu di quale hè necessariu regni cù u mayonnaise. Cumu avemu vistu, una insalata "Mimosa" di sardi salotti pò fà ancu un colegiale. Ùn piglià micca più di una ora.

Ricetta per insiccata "Mimosa" cù sardi è rossu

Se ùn avete micca u dirittu per un menu caru à a tavula festiva, stu pezzu diventerà un veru postu-zashchalochkoy. Inoltre, sta ricetta di saladie cù a sardina in l'oliu "Mimosa" hà bisognu di perfetta à u famu terribbili, è appellu à i fanni d'idee culinarii pocuali.

Ingredients:

Preparazione

Ragnarle i zappagini è sottumessi in acqua fridda duranti un quartu di una ora. Allora fervuramu durante 30 minuti. Fercite l' oghje dura (prende circa 10 minuti da u puntu di ebbulenza) è di mette à l'acqua fridda per enfrià.

Rinfria u ricecu è fracete in una gran quantitata d'acqua (preferibile in una ratio 1: 4). Serà prontu in 20-30 minuti. Tira u riso in un colatore è ringe sottu à l'acqua corrente. Squeeze l'acqua bè.

Limpi, lavate è finamente chop a cipolla. Sardi cù u furcu. Grate u furmagliu in un rattighi è divide e prutezione di u focu. Allora finiscenu quelli cun un pianu rossu, è rinsegna i zappunni nantu à un grossneru rossu. À u pianu chjapu cunsistenti finiscenu i stati, accuminciannu da quì sottu: rice, sardine mixed with cipudas, cheese, protein, carrots e yolk. In ogni capu mette una banda di maoniese. In a ricetta d'insalata "Mimosa" cù sardina, u rossu è u furmagliu, pudete dinò nantu à i greens per a decorazione.