Sindromu di Rett

Tali disturbazione genetica cum'è u sindrome Rett, nutata in i zitelli, si riferisce à e malatie degenerativu progressiu, in quale u sistema nervu è danatu. À u listessu tempu, u prucessu di u sviluppu umanu à una età primaria hè firmata. A malatìa cumincià à aprisi dopu à circa 6 mesi è hè carattarizata, prima di tuttu, per i disordini di u corpu di l'autore. Puderia raramente - 1 casu per 15 000 picciriddi. Pensemu a sti patologie in più di dettu, è andemu in bocca nantu à u mekanismu di u so sviluppu è e manifestazioni.

Chì hè a causa di u sindromu di Rett?

Oghje, hè assai evidenza chì a violazione possa un urdinu geneticu. A patologicu hè casi solu truvatu solu in i zitelli. L'apparizione di u sindromu di Rett in i picciotti hè un'eszione è hè raramente registratu.

U meccanicu di u sviluppu di u disordine hè direttamente direttamente cù a mutazione in u genomu di l'aparellu di u zitellu, in particulari, cù u rotore di u chromosome x. Comu u risultatu, hè un cambiamentu morphologicu in u sviluppu di u cori, chì ferma in u so crescita per l'annu 4 di a vita di u zitellu.

Chì sò i sintomi principali chì indicanate a prisenza di u sindromu di Rett à i zitelli?

Comu regula, in i primi misi, u zitellu face assautu sana è ùn ùn difiere di i soi parenti: u pienu di corpu, a circunfesta di u capu cumplittamenti cumpletu cù i normi stabiliti. Hè per quessa chì qualchì sospettu di medichi in viulazione di u so sviluppu ùn hè micca risultatu.

L'ùnicu chì pò esse nutatu in e nanzi, prima di sei mesi è a manifestazione di l'atony (letargia di i musculi), chì hè ancu carattarizatu da:

Oghje più vicinu à u 5 di u mese di a vita, i sintomi di un lag in u sviluppu di i movimenti di u mutore cumminciaranu, quelli chì si vultonu nantu à a spalle è rasturnata. In u futuru, e prublemi sò noteu in a transizione da a pusizione horizontali di u corpu à a verticale, è hè ancu difficiuli per i babori nantu à i so pedi.

Frà i sintassi immediata di stu disordanu, pudemu distinguish:

Per separà, hè necessariu di dicu chì a malatia genetica Sindrome Rett in l'urge (hè chì a malatia avance) hè sempre accumpagnata da una violazione di u prucessu di respirazione. Tali zitelli ponu esse fissati:

Inoltre, frà i brillanti, particularmente notevili à e zicchini di i sintomi, pudete identificà movimenti freti è repetitivi. In questu casu, i più spessu insignate sò parechje manipuli cù manichi: u zitellu seme lavatu o fretti in u focu di u corpu, cum'è cù un brucu. Tali zitelli spessu ci muzzicu pugni stinati, chì hè accumpagnatu da una salivazione più grande.

Chì sò i staddi di u disordine?

Dopu avè cunzidutu i carattaristichi di disordini di u sindromu di Rett, parlemu micca di quali faine di u sviluppu di a patologicu sò generalmente assignati:

  1. U primu stadiu - i primi signali apparentanu in l'intervalu di 4 mesi -1,5 a 2 anni. Caractrenziatu da un criscenti in u criscamentu.
  2. U second stadiu hè a perdita di capacità adatti. S'ellu hè finu à un annu, a picciotta hà amparatu à parolle di parechji parolle è camminate, dopu à 1,5-2 anni si sò persu.
  3. U terzu stadiu hè u piriudu di 3-9 anni. Hè carattarizatu da una stabilità rilazioni è u ritardo murali progresivo.
  4. A quarta etapa - Ci hè cambiamenti riversibili in u sistema vegetativu, u sistema musculoskeletore. À l'età di 10, a capacità di passà indipendentementu pò esse persu perduta.

U sindromu di Rhett ùn pò micca risponde à u trattamentu, per chì tutti e mette terapèuti per questu disordine sò simpatomaticu è intrattenuti à allevà u benessivu generale di a zitella. A pronta per questa viulenza ùn hè chjaru finu à a fine. A malatia hè osservata per micca più di 15 anni. Semu devi esse nutati chì qualchì malatìa morsi in l'aduranza, ma assai pazienti sò à l'età di 25-30 anni. A maiò parte di quelli sò immobilizzati, è si movenu in iulu.