U ghjornu internaziunali di risata

1 di aprile ùn micca una festa ufficiale in ogni situ. Tuttavia, hè improbabile chì almenu un adultu in u mondu sviluppatu ùn sapendu chì ghjornu oghje u ghjornu di u risicu hè cilibratu. Dopu tuttu, u ghjornu più ghjugnu di l'annu permette à tutti, invechjate l'età è l'estatus sociale, per distractà da u bullu di u ghjornu è brilla cù un sensu d'umuri prima d'amici, cumpagni o parenti.

A storia di a festa hè estimata in centenari, è ancu di migghiara di anni. In parechji paesi, i ragiuni di a celebrazione sò fundamentalmenti diffirenti. Ci sò ancu parechji nomi per a festa: "U ghjornu di Razza", "Day of the Tail", "Fils d'April", "False Day" è "Fool's Day". Ma in ogni locu, cunzidiminu u nome, u ghjornu di u ventu mundiale hè unitu da u stessu principiu: "Ùn crèdenu micca à nimu l'1 d'aprile", ma in u core di e vacanze hè a gudaria di venerà e persone, è micca di offentà.

Fun on the Day of Laughter

Ogni nazione hà a so tradizione è funziona di celebrazione. Allora à l'isuli di u Gran Bretagna, i belli ghjè fattu solu dopu à mezzanotti è solu per 12 ore. Dove in a sera hè digià un prubleminu male. Chistu spiega l'amuri di i britannichi per a diversione di a matina cù costrui ogni pezzu di vistimenti o ligami. In a maiò parte di i paesi europei, una chjesa populari hè a dumanda di portà una cosa pocu chì esiste. Italianu in u stessu ghjornu "u ghjornu di risati" tradiziunalmentu cola à l'altru di u pesciu, fattu di carta culurata. Ma i più capaci di i belli è di i manifestazioni sò i russi. Puderanu ancu fà sapone cù un vernice di ugliu incolore, è pudete puderezzà una canna vacanti da una dentru di u dintu, è ancu u so sapmu di bugie, spedinu cù cumpara di fiocche, hè datu per gallettini d'avena. I diverti avvenimenti sò stati in i scoli russo da u ghjornu di a risata.