Festa di u Ramadan

I tradizioni musulmani sò spessu similari à e tradizione di i cristiani è i ortodoxi. Cum'è i cristiani, i musulmani sughjenu prestu, ma invece di Pasqua hà e so propiu vacances, chjamatu Ramadan. A storia è i tradizioni di u vacanze, di sicuru, diferendu di u cristianu, ma u significatu ùn hè a stessa - per affirmà a tolleranza, i qualità forti chì volenu, di furtificà a fede è di riformulà u modu di vita.

Ramadan: storia è tradizioni di u vacanze

A data di l'offensiva di u Ramadan hè determinata da una comissiona speciale di teologi. Aprirebbe questu in u 9 mesi di u calendariu lunar, è u ghjornu hè sceltu nantu à a pusizione di a luna. Quandu l'islamu era solu emergente, a vacanze Ramadan era in i mesi di l'estate, chì era riflittatu in u nome è significa - "fervidu", "calda". Sicondu a ligenda, duranti a notte di u Ramadan, u Profeta Mahoma hà ricivutu una divina "revelazione", dopu à ellu hà dettu a missa è hà datu à u populu l'Koran. Hè cresce chì durante u periodu, Allah decide u destinu di u pòpulu, perchè tutti l'abitudini Musulmani anu osservatu e cundizioni di a festa.

In tuttu u mesi, i musulmani sò sdrughju ("uraza"). Ci sò e norme basta chì deve esse aderiti duranu uraza:

  1. Dà l'acqua è l'alimentariu. U primu prudutti deve esse postu prima di alba. U pranzu è ogni tipu di bocelli hè stata sclusa, u licitu in quellu di e so manifestazione (acqua purcina, compota, tè, kefir) ùn pò micca esse cunsumati durante u ghjornu. A cena hè un momentu quandu "u filu negru pò esse distinguitu da u biancu".
  2. Abstinenza da relazioni intimi. A regula applicata ancu à i cônzirsi chì sò legalment casati. Duranti u viaghju, ùn hè micca indispensabilevule per affucà, sughjetti animatori.
  3. Ùn abbiate da fumà è pigliate qualsiasi droga. Ùn pudete micca intruti in u corpu di steam, fumu di cigarette, flutendu in l'aria, a farina è a polvera.
  4. Ùn pudere micca minzogna cun giuraru in nome di Allah.
  5. Ùn fate micca l'enemea , anu chewing gum è spicciamente inducenu vomiting.

Comparatu cù u Cristianu Post, i reguli sò più preziosu è difficiuli di implementà. Eppuru, ci sò esvécizii per quelli chì, in u mumentu di u rapidu, viaghjà, sò malati o avè certe circustanze, ùn sò micca stati avvisi à observà i taboudi stritti. In questu casu, i ghjorni passati sò trasferiti à u mesi dopu. Parechje persone in questu tempu di sdighjunu diventenu micca in energia è micca di nuvità. I prupietarii di cumpagnie si scantate di a riduzzione di u volumu di u travagliu realizatu è a diminuzione generale in u passu di u sviluppu di cummerciale.

Quandu si celebrà a festa musulmana di u Ramadan

Certi crescenu chì u festa santa di u Ramadan significa l'aderenza à e regule riguevule di u viaghju è spessu ponu dumandà l'unica pregunta: chì certamenti celebra? In ogni casu, l'apugume di a festa cernera à a fine di u postu, quale hè chjamatu Ramazan Bayram. A festa principia annantu à l'ultimu ghjornu di u mese di u Ramadanu à u tramontu è dura 1-2 ghjorni di u mesi dopu. Dopu a cumplimintata di a prichera colectiva, i musulmani organizanu un scontu festivu, durante ellu ùn sò micca trattati i parenti è amichi, ma ancu i pòpuli in i carru. Una cundizione obligatoriu di l'identità hè a distribuzione di l'almoina, chì hè listessa per "fitra" o "carità di a cumplimintata di u viaghju". Fitra pò esse pagatu da prudutti o di soldi, è u so numeru hè calculatu secondu u materiale benessiri di a famiglia.

Se truvate in i vacanze Ramadan in un paese musulmane, pruvate affirmà u rispettu per i crìvuli è observe restrizioni in locu pùbblicu. Restrictions ùn anu micca applicà in u vostru spaziu privatu o appartamentu. À a luce di u ghjornu, i restaurants è cafe sò principaru travagliu "per u cunsigliu". L'eccezzioni hè u risturinu di l'ospiti, induve l'ingaghjolu hè tutta solu cù una schernu. Di sicuru, tali ristrazioni in pagine in i paesi cù una pratiche religiosa forte à Iran, l'Iraq, l'Emirati Arabi Uniti, u Pakistan.