U ghjornu di motociclista internaziunale

U 20 di giugnu in tutti i cuntinenti di a pianeta celebre u ghjornu di u motociclista internaziunale. Annually centenari è millenarii di cicloturi, è simpatica di l'amatori di i veiculi di ruote sò unificatu in una processione pacífica, dedicata à u "cavallu di ferru". Hè interessante chì trà i fannii di sta festa aghju avete assai attivi è passiu chì si sò vede u avvenimentu solenni cù piacè.

Pagine di a Storia

Hè interessante chì per a prima volta u ghjornu di a moto di munnu ùn era celebrata nò u 20 di ghjugnu, ma u 22 di ghjugnu in u 1992. In questu ghjornu in parechji paesi di u mondu, i amici di moto decidenu di abbandunà i so autucati in casa, è per travaglià in motocicletta. L'accionu hè successu è ogni annu l'idea si livò l'impurtanza è a scala. E cinque anni dopu avè fundatu un situ web speciale, chì uniu a mutandine in tuttu u mondu. A strada, hè grazia à u situ chì e persone cume-a manera persunale anu organizatu parechji annuazioni annu dopu annu, postu chì in u nivellu ufficiale stu ghjornu ùn era micca ricunnisciutu. È solu in u 2000 hè stata fundata l'organizazione non prufitti per sustene i motociclisti in parechji paesi di u mondu, chì hà sappiutu a ottene u status internaziunale di a celebrazione.

Cumu hè quellu ghjurnalisticu di u motociclista celebrata? U fattu hè chì ogni annu a festa hè celebrata u terzu dimucrazzu di lugliu, ma in u 2008 hà dicisu di prurarà a celebrazione in u terzu ghjovi di ghjugnu. Tali muduli sò assuciati cù più crescità di u clima.

Ma, cum'è prima, u slogan "Per travaglià - in una moto" ùn perdità a so rilevanza.

Tradizziuni

U mondu hà una attitudine pusitiva in vista di stu ghjornu, chì i motociclisti ùn creanu micca cunfitturi di trafficu. Avemu duveremu dinò altre vantaghji di stu trasportu: l'ecunumia di carburante, u muvimentu veloce, l'emissione di i gassi d'eshaustu nantu à u fondu di i veiculi è, in cunsiquenza, perduce menu à l'ambienti.

U luni, quandu celebranu Day motociclista, in i carrughji di e città ci hè sempre una veru festa. A manifestazione di muturi racogli in parechje persone è spettami giustu, chì sò cuntenti di osservà ciò chì passa. Sulu solu annu nantu à e strade pò vede parechje mudelli diffirenti di motocicletta, chì quarchi sò un veru travagliu d'arti. È per i participanti - questu hè un uttellu excellentu per fà cumpareghja cù e persone cusì propiu è dimustrà u so "cavallu di ferru". A prucissiò hè ancu accumpagnata da u prugramma di video è a manifestazione di diversi cartulari tematicu.