Poesie d'annu

L'annu novu hè a festa più piace per tutti i zitelli. Hè in questu ghjornu chì u bellu ghjurnale di Natale si apre di l'arbre Natale, à mezanotte, u celu ciurenu cù pirotime, è sottu à a spruce vistutu, ci sò rigali da Santa Claus. I kindergartens è i scole urganizanu a festa di l'annu novu cù l'invitu di Santa Claus è di Snow Maiden, i zitelli ùn solu cantà e canti è ballanu sottu à l'annu d'annu nantu à i matinees, ma ancu lighjiti poemas à l'eresju di u novu. Chì hè u versu per amparà cù u zitellu in vigilia di l'annu novu?

Versi di l'annu per i zitelli

Ùn hè micca sicretu chì a memoria di i zitelli assula tuttu, ma hè megliu se u versu per u zitellu hè falcu è cunsistenti di solu 4 fili. Per apprendre da u zitellu, per esempiu, puemi cum'è "U Patri Frost mandò un arbre di Natale" di V. Perova, "U vignetu di Natale avete esce à" L. Slutskaya, "Découvrir l'arbre di Natale" O. Grigorieva, "New Year" di T. Shatsky, "Arbre di Natale" - agulla verde »I. Vekshchevonova è quatrains altre nantu à u tema di l'annu. Spessu, i genitori stanu scurdate di i poema da a so zitiddina, chì pò esse appraltate inseme cù un zitellu.

I poesi di i zitelli per Santa Claus

U figliolu maiò pò memorizà i poemas longi, in quali esisti 12 or more lines. In ogni casu, deve esse cunsideratu chì, per regula, l'ora di a matinee di i zitelli hè limitata è perchè ùn deve esse micca sceltu poechi longu, a megliu opzione serà travagliu in quale seranu 12-20 linea. Pudete infurmà cù u vostru nimu pochi about Santa Claus as Guest d'invente di N. Naydenova, Chì hè l'annu novu? O. Korneeva, u Frost di Frost, u Frost di A. Shibaeva, Frost all the rabbits sottu l'arbre ... "N. Stozhkova," U più impurtanti di i invitati "I. Chernitskaya è altri. Per u vostru piaceru, pudete amparate più oghje nantu à Santa Claus. Pochi e longu, in quantu rigali pochi nantu à Santa Claus, pudete leghje à i vostri figlioli solu per u so sviluppu, senza circunnecciu ch'ellu deve ricurdà.

Poesi di l'annu novu per i scoli

Poechi per i scoli di i scoli ùn anu micca solu in una quantità numerosa di linii, ma dinò in una storia pocu insegna, esurtazione di lezioni, cambiamenti, vacanze è altri attribute "scholi" exclusivamente. Eppuru in i scoli, in particulare in i classi sèculi, ùn deve attenzione menu à pagà à celebrà, è i boli di costume o l'arbureti di Natale si sò tenenu menu di spessu chì di i zitelli più ghjovani, i figlioli di scolastru deve sapiscenu parechji temi d'annu, almenu per u sviluppu generale. Cù a vostra scola elementale o u zitellu in u culleghju puderà amparà poechi cum'è "U muttu di neve in Masquerade" di Kriss James in a traduzzione di Yu. Korintz, "The Drawing Lesson" di A. Stroilo, "Under the New Year" di S. Mikhalkov, "The New Year Miracle" Shamil Shakirov.

U scuventu hè ancu capacitu à amparà poechi nantu à i rigali di l'annu, è palesa à i so parenti nantu à a vigilia di novu o recite per l'audienu più ghjovani, i so fratelli è i sureddi. Per esempiu, "Poesi nantu à Santa Claus" di Pyotr Davydov hà prubbabbiliu u puntu di u prugrammu d'annu, è ancu eddu pudete cumponà un pocu littirariu à u Patre Frost cù u zitellu, ricurdendu tutti i membri di a famiglia è i rigali per elli. Ancu se u vostru poema hè un "picciriddu" piccatu di rimi, u piacè di a so lectura colectiva in u cerculu di i parenti è i parenti sferisceranu stu difettu.

Quandu decide di cumpone un versu per l'annu novu, pruvate à principià cù rimi simuli, chì sò spessu trovanu in i versi di stu tema. I rimi cumuni sò u "Christmas tree" - "agulla", "New Year" - "round dance", "people". Dopu avè lettendu qualchi riggiuni, pudete smariscendu quantu facilite a forma di e ligne di u vostru propriu quatranu per e vostre vacanze futili.