Anglican Cathedral of St. Andrew


A magnifica cattedrale Anglicana di Santu Stesinu hè situata in u centru di Sydney vicinu à l'Agljale è hè un esempiu perfettu d'un stil revival gòticu. Hè u tempiu più anticu in l'Australia, includendu u register di monumenti architettoniali naziati sottu a prutezzione statale. A so apparizione cumpreta in tuttu u stile architetturale di l'Inghilterra medievale, chì trasmette u culore di i seculi passati.

Eventi chì si sò in a catedrale

In a catedrale ogni ghjornu, ci sò servizii. Dumenici, è ancu parechji volte in a sema durante a festa di l'istruzzioni, Pasqua è Natale, pudete sente a coru di a chjesa. Inoltre, parechji gruppi di studiu bíblicu funzionenu in a chjesa è e reune di preghje sò stati. Sì un unu di i vostri amici o amichi si malati, pudete intervene in un gruppu preghjonu per a guariscenza.

Ci hè dui corpi umani è un coru adaciu in a chjesa, è ci hè una campana d'annunziu. A catedrale hè cèlebre per u so urdinu anticu, puderete esse à sente, se vene voi per missa o un cuncertu. Stu strumentu hè distinatu per u so sonu senza paragune cù i dui organi, chì face u più grande in Australia.

Aparenza esterna di u bastimentu

A catedrale hè un bonu esempiu di gothic perpendicular. A prisenza di un grande numaru di linii vertichi permessi di creà un edifici cun proporzioni sorprendentemente harmonii.

A decorazione exterior hè assai luxuosa: à a prima glance à u tèmpiu, avà nanzu a seguita l'exquisite torrette, spiers alta è stucco magnificu. L'internu di a catedrale hè designatu in un stilu più strettu. I mure sò fattu di petra di culori fini è quasi senza espunenti. L'unicu adduzzu hè culuritu di vitrostichi vitrati chì representanu sceni da a vita di Ghjesù Cristu è u so apprent Andrew.

Eppuru u bastimentu stessu hè abbastanza chjucu, face una impressioni majestuale per a presenza di arcades, u teatru accatulatu cù un mosaicu di rosati urugugnane è brillanti, è banditi in pietra stampata impannuta da e nave. À quelli i nomi di clérige impurtante chì si sò stati à l'urigine di u Cristianesimu in Australia sò stufa. U pianu in l'altare parechje bello due da i palisati di marmuratura pulitichi cù stampendu di stampa. U restu di u bastimentu hè allugatu cù ragli biancu è biancu.

U retable hè sculpitu da l'alabastru traslucidatu da u scultore Inglesi Thomas Erp è si componi di trè panele: a Trasfigurazione di u Signore, a Resurrección è l'Ascension. À ogni latu sò circundati da i figuri di i prufeti Elija è Mosè. I chœurs sò fatti di ruscello scuru è decoratu cù folla.

In u campanile di u templeu ci sò 12 campane, u più grande di quale pisanu 3 tunnellati.

Cumu ghjunghje?

Pudete acquistà cù a Cattedrale di Santu Stese si pò piglià u trenu è vai per l'urdinazione di a cità, quasi vicinu. Inoltre, busibus numero 650, L37, 652C, 651, 650C, 642C, 642, 621, 620C, 510, 508, 502 - dumandate à u cuntrollu a firmà à u puntu cù u listessu nome.