Royal Botanic Garden di Sydney


In u mare di u Sydney Harbour, u Giardinu Botanicu Reale, unu di i lugares più visitati di a cità più grande di l' Australia, hè locatu locu.

E so residenti è i turisti venenu micca solu per godighjà a bellezza di a vegetazione è di a fauna salvatica, ma dinò per resteà in pauraglie, rilassate da l'affullimentu di a cità.

Storia di a creazione

In queste locu, una varietà di i pianti agriculi longu sò cultivati, ma in u 1816 l'alleanzi lucali decide di formate un giardinu botanicu, chì hè divisu in quasi 30 ettari. Quasi ottu mila piantini criscianu nantu stu territorio.

Oghje, u giardinu hè circundatu da una spaziu di cummerciale, questu hè un oasi di qualcosa, induve l'australiani constantement prusperate à restà, passeghjani à avenate sgabate, pigliate un capu in u sole, fà sporti è ioga, è avè un picnic.

Un attraimentu supplementu à u giardinu hè attaccatu à u fattu chì u so territoriu offre una vista magnifica di l'oceanu è unu di i simboli di l'Australia muderna l'edificazione di l'Opera House di Sydney.

Variata di siti naturali

Tuttu u Giardinu Reale di u Jardinu Botanicu di Sydney hè spartutu in 14 zoni chì anu cumu l'arbuli è l'arbureti fugliali. In particulare, chisti sò questi zoni cum'è: un giardinu tropicali, frutti di spezie piccati è succulenti, un palme di palme, un fern invernamentu, un giardinu di pietre cù i pianti, un rosal è altre.

Ogni parti di e zoni dispunibile hè attrattiva è interessante in u so modu, ma noi stà in più detaglio solu nantu à quelli di elli.

Piazza principale

Hè assai sculture, fontane, camini paviani è spiunei, ci sò gazebos situati vicinu à e stagni - un locu ideale per un paese simplici è rilassante. Ci hè ancu cafe.

Questa parte di u complexu di u parcu hè impauritu in un stile vitturiana, chì era prumuvutu da i pezzi chì anu purtatu da i paesi europei.

Garden est

Hè statu criatu pocu ricenti. Hè impiigatu cù i vegetali salvatichi è cultivati, purtati da i paesi asiatichi, chì u clima hè un pocu simili à l'australianu: Bhutan, Giappone, Chine, Taiwan, Vietnam, Corea Suduana.

L'aria hè aggratu, naturale, in u stilientale orientali, chì vi permette di immerse in l'ambienti di l'Asia. À strada, vicinu hè u Giardinu di a Camellia, ancu impurtatu da i paesi di l'Asia Asiatica.

Giardinu di succulenti

Hè un cattu. Quì, i visitori si pò diventà una varietà di cactus di diverse formi - in forma di bola o cilindru, candelabrum o candela è cusì.

In più di i cactus in questa parte di u giardinu sò lattichi di latti, agaves è altri stagione simili, cunfortu cumminciutu cù u paisaghju generale, coperto cù legullu.

Jardinu tropicale

Ci hè parechji invernamentu di parechji tipi - tunnel, in forma di piramidi, è altri.

A parti tropica hè divisa in parechji zoni separati, chì quellu chì prumove cundizioni speziale per u mantene di certi spezii tropichi. In più di e piante da u bosfordu tropicale australale, i spezii purtati da i spazi tropichi sò rapprisentati in u giardinu: Centrale America, Africa, Indonesia, Tailanda, etc.

In particulare, i visitori puderanu ammirazione di a pianta più altu di u pianeta, chì hè l'amorphophallus titanum.

Rose Garden

In quasi dumila, parechji dumlii rosati di culore diffirenti sò piantati. Quì pudete amparà i capoli fiore di crema, bianchi, rossi è numerosi culori combinati.

Zona di fossili viventi

Eccu i più raramenti di e piante fundatu nantu à a Terra, quellu chì u pinu Wolle sò particularmente prominente. Per un bellu pezzu, erani cunsiderati stirimintali, ma in a mezzo di novanta di u seculu passatu, durante una spidizioni per a Montagne Blava, i pini eranu truvati in unu di i pruduttori remoti, casi inaccessibili. In u mondu di a botanica, sta scuperta hè ancu quasi a più grande di u mudernu!

In Australia, decisivu decide di crià un incubariale speciale, chì sò ingaghjati à a ripruduzzione di quelli pini - i più grandi è significativamente parche botanichi in u mondu hà digià avutu i primi còpies di queste arburi.

U pani e animali

In u Giardinu Reale Ghjustu, ci sò assai pani chì cumpressenu u vicinu cù u so cantu. Tra l'elli: pappagallo, ibis, avicani.

U pani avete amici è scantati, assai di elli sò liberi di alimentà i visitori. A fauna hè rapprisintata da i quali, opossumi, raffia volatile di razza grisa. A strada, in u foxes volatile salvatichi ùn sò micca cusì spessu, ma in u giardinu si sentenu liberu è multiplica bè.

Cume accade à u giardinu botanicu?

Stu paradisu reale si trova à ul. Miss Macquaris Road. L'ingrata a u Giardinu Botanicu Reale hè liberu. Ma i servizii di guidanu, si avete bisognu, avè bisognu à pagà. Se ùn vogliu micca cammellu in u giardinu à pedi, pudete utilizà i servizii di trams special.

I ghjorni di Gates sò aperti per i visitori ogni ghjornu, avè à 7 am. U clausu di u giardinu dipende nantu à l'ora di l'annu è a durata di l'argentu. Cusì, da nuvembre à farraghju chjarate à 20:00, in uttrovi è marzu a porta di giardinu hè apertu à 18:30. In sittembri è aprili, i visitori pò stallà in u giardinu à 6 ore, in l'aostu è da maghju, abbandunate u spaziu di giardinu nanzu dopu à 17:30, è in ghjugnu è di lugliu - no più tardi 17:00.