Shoes lofers

Lumpi di calzari - moda di scarpi, chì questu annu avissi "settle" in u vestitori di ogni nella. Ùn hè sola stu mudellu assai cunfortu di vende, hè incredibile bella è elegante.

L'acqui di lettresse di donna - funzioni

Lofers in aspettu s'assumiglia à qualchì mumentu trà e mocassini femini è i scarpi. Unu di l'elementi distingenti di i sonnii sò boretti - ùn portanu micca funziunalità, fate questu scarpa più interessante.

U prototipu di i loffers era l'anch'ellu chjamatu "mocassini Eurlansky", fattu in u 1930 da u Nimbe shoe maker Nils Gregoriusson Twaranger. Li piaciunu a Norvegiani tanticchia chì ùn cumincianu micca solu per usà elli, ma ancu per esse exportati à altri paesi europei.

U mudellu di "mocassini Eurlansky" hè stata presa per esempiu da u schooner da i Stati Uniti George Henry Bass. Emu accuminciau a pruduttu un calzissi simili chjamatu "Norvegiani", chì hè stata fatta solu in casa. Ma prestu prestu a "Norvegiani" avè a tali pupulazione chì entrò in l'armerine di l'omi di l'americani - e cuminciaru ad addivari cù piani.

Oghje, i scarpi ghjinirosi sò usati com'è piu pasturevuli per u travagliu, l'oziu, usi ghjornu. Malgradu qualchì severità è brevedità, ùn hè micca adattatu per l'avvenimenti formali.

Cù que calzarii lophers?

Calzi pumuri, anziani calzini di l'omi, ghjè cullemu ghjelu in u vestitori di a donna è cunglinda cù assai cosi:

In u seculu passatu, loffers, com'è regula, avianu un culore marron, issa so culurizazione ponu sorta à satisfà a dumanda di ancu i fashionistes più esigenti. Actual negra, beige, brandy, leopardo, rosa, blu perdi. No tantu tempu, i putenzi si parevanu gattivi di ùn anu micca in un quadru, ma in un casu triangulu è poligonal.