I 7 malati strambi e rari li ùn sapianu micca

Ogni parenti soi chì u so zitellu sarà nimu sano è crescenu bè è intelligente. Fortunatamente, in a maiò parte di i casi succedi, ma quande ci sò parechje eccezzioni.

A medicina moderna hà avutu assai avantaghju, è parechje malatie periculosi sò digià curable. Ma sò sti malati raru è stramei, chì sò stati studiatu. Ancu u megliu di i medichi ùn ci hè micca datu per capiscenu i causazione di l'ovenu è aiutanu à e persone chì sò malati cun elle.

1. Disografi, dislexia, discusculature

À u primu tutte sanu assai bughjone: u zitellu speranza, ghjucatu, capisce. Ma à un certu tempu, i genitori sò cunfrontu cù problemi incomprensibuli. I sò figghi ùn sò micca impussibile d'insignà à leghje, scrivite, contà. Chì ci hè a raghjoni è chì fà? Chì hè a pessimu o una malatia strana?

U praticatu scrittu hè custituitu da dui tipi di attività di parlà - scrittura è lettura. Tali cosi strammi è cusì tantu attiensi comu disgregia è dislexia significanu l'incapacità o a difficultità di maestru di scrittura è di lettura. A maiò spessu anu osservatu simultaneamente, ma spessu si ponu esse per separatamente. A impatibilità totala di leghje si chjamà Àlexia, l'incapacità totali di scrive hè l'agraria.

Parechji medichi ùn anu micca cunzididiennu queste devenza com'è una malatìa, ma riferite à e peculiarità di a struttura di u core cun una pervotazione diverse di u mondu è un altru ochju di e cose. A dislexia deve esse curretta, micca trattata. L'incapacità di leghje è scritta pò esse cumpletu o parziale: incapacità di cumprenderà e littri è simboli, parolle sordi e sentenzi, o testu chjaru. U zitellu pò esse studiatu à scrive, ma à a listessa ora faci un grande sbagli, cunfondenu carti è simboli. E, sicuru, sta succorsa ùn hè per micca di inattention o piacè. Hè bisogna à esse cumpresu. Un tali figliolu precisa l'aiutu di un spicializatu.

À i simprici previos hè spessu unita da un altru signu displettu - diskucquiulu. È hè carattarizatu da a incapacità di capiscenu i numeri, chì hè probabilmente degutu à l'incapacità di cumprenderà e littri in i letti. Ancu i volti à i zitelli abbastanza cumprendi accontraziò cù i numeri in a mente, ma e tareas deskritti da u testu ùn pò micca esse realizatu. Questu hè probabbilmente perchè a persona ùn hà micca avè u pussibilità di percive u testu tutale.

Sfortunatamente, a medicina moderna ùn averà micca una risposta definita à a quistione di perchè un dislexic ùn pò micca aprendu à leghje, scrivite, contene o 6 o 12 anni o in età adulta.

2. Dyspraxia - un disorder di a coordinazione

Questa anormalità hè carattarizata da l'incapacità di rializà qualsiasi cumerci simprici, per esempiu, fugliate i vostri denti o avivanu i cordone. U prublema per i genitori hè chì ùn capinu micca e particularità di stu cumpurtamentu, è invece di pett'à l'attenzione puntualità anu vede furore è irritazione.

Ma, in più di e malatie di a zitiddina, ci sò parechje cusì, nisun strammi rari, praticà chì una persona hà scontru in l'età adulta. Avete probabilmente micca listesse di alcuni alcuni.

3. A microsi o sindromu "Alice in Wonderland"

Questa furtuna, hè un disorderu neurològgicu pocu raru chì afecta a percepzione visuale di e persone. I paesi vede e persone, l'animali è i so alighjini assai più chjosu ch'è sò veramenti. Inoltre, e distanza trà e queste parevanu distortu. Sta maladie hè spissu chjamata "Visione Lilliputiana", anche ùn importa micca solu a vista, ma ancu intesa è toccu. Ancu u vostru vostru corpu pò esse parezi novi. Normalmente u sindromu cuntinua cù l'occhi chjusi è spessu si manifesta cù l'iniziu di a bughjura, quandu u cerebru manca nfurmazioni nantu à a grandezza di l'oggetti circundante.

4. Sindrome Stendhal

À a prisenza di una malatia di sta tipu, a ghjente ùn si puder ad avellu prima di a prima visita à a galeria di stampa. Quand'ellu ghjunti à un locu induve ci hè una quantità maiò di articuli di l'arti, cumencia à pruvà sintomi sintomi di un attaccu di panicu: rapidu di corpu, mareosità, ritornu annuali di cori è ancu alluvillini. In una di e galerie di Florence cù i turisti sò quì parechji casi, chì serve com'è descrizzione di sta maladie. U so nomu era dovutu à u scrittore cugnumatu Stendhal, chì hà scrittu simmulati simili in u so libru "Napoli è Florence".

5. Sindromu di saltà Francescu da Maine

U signali principali di sta malatia genetica rara hè scantu scantu. Tali pazienti cun u so minimu stimulu sonatu chì sguardu, gridendu, fendu e so mani, è cariu, trasfurmendu u pianu è longu ùn ponu micca calmu. Sta malatie fù scritta prima in i Stati Uniti in u 1878 da un segnu francese in Maine. Hè u so nome hè stata cun ellu. U so altru nome hè focu in rifarenza.

6. Urbach-Vite disease

Questa volta hè più ca una malatia strana chjamata u sindromu di "bravu leone". Hè una malatìa genetica raru, u sintumu principali hè quasi assenza assicurata di scantu. Numerosi studii anu dimostratu chì l'absenza di scantu ùn hè micca a causa di a malatia, ma hè u risultatu di a distruzzioni di l'amiguria di u cervu. Di solitu in tali pazienti, una vuci raghjunata è a pelle arrugata. Fortunatamente, siccomu a scuperta di sta maladie in a literatura medica hà scrittu menu di 300 cases di a so manifestazione.

7. U sindromu di una altra persona

Questa hè una malatìa pattu psicureurologica cumpreta cun u fattu chì una di e mani di l'usu di u pacchju aduprate cum'è sè stessu. U neurologistu germanu Kurt Goldstein hà scrittu per sintomi di sta strana malatia quandu ellu osserva u so paci. Duranti u sughjornu, a mana di l'uceule, nantu à rigioni riguranti, hà dettu à strangle à a so "affari". Sta malatia strana si faci pare per danni à a trasmissioni di signali trà i hemisferii di u curu. Cumu una maladie chì pudete fà fà perisce ancu senza cuntendu ciò chì succede.