Chì vi diciarà chì u corpu si si svegliate à a notte in u stessu tempu?

Quasi ogni noi hà avutu aduprà una situazione chì, in un occasu quandu si svegliate à mezu di a notte è ùn pò esse stupitu per senza ragione apparenti. E spessu successu chì tali esse desperfecti di a notte à a notte sò à u stessu tempu!

Di sicuru, ogni cosa pò esse attribuita à fatigue crònica, un ritmu rabbitariu di vita o crede chì u corpu hà digià avutu u tempu di restu, ma in vain - i ragiuni di quessa esse tistimoniu pò esse oghje induve ùn mancu sospettà!

Chì significarà sè si svighjonu trà 21:00 è 23:00?

Tuttu u ghjornu chì hà spesu nantu à i vostri pedi è ùn hà sunnatutu cumu di vultà in casa, sia in u vostru beddu favorito, cumu si trova nantu à duvè, durmianu mezzu d'una durata, è ti trezza l'imbuscia in u tettu? A ragiò di u svighjaru in questu periudu di u tempu suggerisce chì avete survivatu u stress è sò nervoso cun noi, ancu s'ellu ùn permette micca. In tali casu, i psiculoghi sò fermamente cunsigliati in un futuru vicinu per aghjergà à riflette o "scaricate" u capu cù qualcosa di avvenimentu pusitivu.

Chì significarà sè si svighjate entre 23:00 è 01:00 nuttati?

Wow, se si stà svegliate da parechji ghjorni in stu periudu di u tempu, fede culpèle quelli chì anu smariscendu assai emozioni! È da u puntu di vista di a fisiologia - u despertu à queste perspettiva di l'oghje nantu à i prublemi cù a vilor, chì in questu tempu hè solu "attivu". In una parolla, ùn esaminà a visita à u duttore è viaghjà più ricordate i vostri affirmazioni preferiti è i piani di vita ottimista!

Chì significarà sè si svane entre u 01.00 è 03.00 a notte?

Ai, si si svegliate dopu à una o'clock à a mane, tufate è turnate, è l'abbuffere di Morpheus ùn l'intolleranu à voi stessu, perchè hè culpabili chì fate rendu! Ma quantu pensate chì per pardunà u puddicu per u so bonu, ùn serà micca sferivante per verificà u vostru livore. Sì, hè trà 01:00 è 03:00 nuttati chì u meridianu assuciatu cù stu corpu hè involuttu! Ma a medicina antica chinesa hà trovu una raggiuni cchiù di despertanti à questu tempu - volve chì avete un soprappunimentu di energia "yang" è hè ora di passà à a so armunizazione.

Chì significarà sè si suscitavanu trà 03:00 à 05:00?

Sicondu l'osservazioni fisiulogichi, a causa di u despertu durante u periodu di u tempu pò esse ligere, o più precisa, prublemi associati cun elle. Pudete esse un fumadori àvutu o solu ùn guarì micca un friddu? Ma di u puntu di vista di a metafisica, a mancanza di dorme à questu tempu parla di un sentimentu di tristezza (pari, à questu tempu, e cose più canti romanticas è poechi sò scritti!) Ma avà sò scandalizatu da un altru observazione - sì svegliate 03.00 è 05.00, , e forze superiate si ponenu cuntattu per voi!

Chì significarà sè si svighjate entre 5:00 et 07:00 am?

Per qualchissia, questu tempu nantu à u chjucu di alarme significhe un primu sumentu è di cullizzioni per u travagliu, bè, è se prima di l'infurmazioni di a matina hè sempre una tempula, è ancu se l'ochji sò cullati - cunflittu o situazzioni indesevuli, è chì ùn avemu micca aduprate per u propiu o micca impegate). Tali blocchi sò prestu diventenu cungljusi, settle in u nostru corpu è impediscenu micca solu per vive, ma ancu per dorme! E si tu sapiamu cumu cun l'ammai - hè grande, ma prima ùn seranu aiutati da una carenza calata è musculus stretching.

Eppo vi cuntu chì un sighu in piena ùn hè micca solu guarantiscia di salute, ma un signu sicuru?