25 terribbili fatti nantu à a sicura di u passatu

Avà hè difficiule di crede, ma micca tantu longu chì a persone adherite à i normi di l'higiene salvatica. E quantu ellu pudete nome quale in certi sociabili l'usu di l'animali morti per u trattamentu di u zitellu hè cumune?

O quì, per esempiu, un fattu cunnisciutu: l'usu di l'urina per a sterilizazione di l'equipaghjoli. Sì, avà eranu i tempi, eranu inventori chì praticavanu questu, è ùn avìanu micca vistu nudda o sbagli in i so azzioni. Dì scantatu? E quantu a luttura contru u malu di u zitellu cù u fertilizante, circa li cecchi di u pelle di i morti mortu è di u trattamentu di a calviva cù a litter? Vidite quantu ùn sapemu micca di a nostra storia. E sti 25 fatti anu da aiutà à assicurà chì u nostru tempu ùn hè sempre assai, ancu nunda.

1. Prima chì u cartulare di ghjuvantù era inventatu, a ghjente avia bisognu di gestisce cù parechje improvisu.

Antici Giappunesi, per esempiu, usavanu chjuschi fissi - chugi, l'antichi iegge di i Grechi cù l'aiutu di raccoli, Arabi - cù l'aiutu di e pedi, è l'uriggini indipindenti camminò à u vetru cù vaghjime, pastiche seccu, picculi pidali o cunfrisci di ostra.

2. Quelli chì ùn pò micca capu di prupone u so propiu bagnu - è quelli duranti l'Edat Massu eranu parechji - anu da lavà in bagni pubbliche, è cù un populu chì ùn sò micca amici.

3. Higi di a cavità orali ùn hè micca sempre bellu studiatu. Perchè l'antichi crèdenu chì l'uvizzu causatu da i vermuli, viviranu in u dintu. È pè sparisce, i medichi trattati a bocca cù u fumu di una cannila.

4. Sardi era lu mètudu cchiù famosu di liberazione da u sangue. Cù l'aiutu di sta prucedura, parechji malati eranu trattu. Tuttu chì in i vechji ghjorni era cenniu chì a maiò parte di e praticità hà causatu l'excevule sangue.

5. In parechji castelli medievali, i toilets eranu bultanti in u pianu.

Ci era questa "latrines" necessariu per un fossu, perchè l'excrementa partianu da u casteddu. Ma dapoi l'urtulami ùn sò micca ghjunti di u fiumu è ùn anu micca accessu à una contaminazione di sta distanza, ùn si sfondate micca. Pudete imaginassi quale d'arene fighjenu nantu à i castelli nantu à i ghjorni corsi caliu?

6. Parrucchii rizzi, chì in i seculi XV e XVIII eranu purtati da i membri di l'alta società, in fattu sò unicamente majestu. In a pràtica, quasi tutti sò stati pidati è nits.

7. Segnali manichi medichi di u seculu XVII, per curing baldness, infertilità, dolore di guai, solu bisognu di scàccia di u cranu cun u friddu di pollulu.

Inoltre, sì crede chì tutti i stessi fonti, u cuginu di i pezzi trattanu u dulore in u sternu è distrugge l'odore offiziu da a bocca.

8. U muszu Rossu hè una pianta europea cù proprietà astringenti è resurreczione di sangue. Duranti u Medievu, assai donne anu usatu cum'è pads per a menstruazione. Hè forsi chì era chjamatu "rossu".

9. A cauterizazione hè una di e pratiche medichi terribilii. U prucedimentu hè stata utilizata per falla un purgamentu sternu - cum'è cù l'amputati, per esempiu.

U metalu rossu caldu era aplicatu à a ferita. Sutta l'influenza di e altitudini temperaturi, u sangue si firmò, l'infezzione impeditu è ​​... ferite l'area di a lungura vicinu.

10. Antichi egizzanti bħala mezzu di contracepzioni utilizonu littere di crocodile.

Fècenu cuncesione di pesce - peculiar tampon - è i injected direttamente in a vagina. Perchè u fugliale hà dettu in quasi appressu a stessa manera chì l'espermicidi muderni - solu sughjetti significativamente, di sicuru - da u tempu di a gravidanza avè veramente aiutu à evità.

11. In u Medievu, a causa di assai malatie hè stata cunsiderata com'è l'odore displegatu.

Perchè assai pagavanu a pagari per a sperienza orale. In particulare - u mantenimentu di rinfriatica. E postu chì nè ci hè micca un chewing gum, è ùn pudia fà l'idrugraficu di u dintu, era necessariu di ricaricà cù mastice spezii à gustu gustoso.

12. Dopu qualchì tempu, a palide hè stata cunsiderata un signu di nascita nobili.

È per ùn dà e so "simplicità", e femine chì travagliani in l'aire frescu, invuchenu à blancià a pelle. Per esse clarificà, a farina di granu è i piatti di lucali sò stati utilizati, a maiò parte di quali cuntenenu cumpunenti tossichi.

13 Dopu à u fattu chì ùn anu micca bisognu di guariscenza di iegge, quasi tutti l'abbitanti medievali smelled malamenti.

Per disguizionar un cheiro spéciale, unipochi travagliai bouquets di fragrant flowers.

14. In u Medievu, a orina era spessu usata cum'è antisepticu.

E questa ùn hè micca una idea cusì assurdu, aghju dettu, perchè l'urina abbanduneghja u corpu sterile.

15. U primu cobercu figuranu solu in u XVI sèculu (è in i culonii americani nantu à i culteddi è i furesteri è ùn hà micca imparutu à tuttu à u principiu di u seculu XVII). Prima chì i ghjente manghjò cun i so mani.

16 "U lavuratu di Lavu" duranti u Medievu si stende una o una volta duie volte annu. U restu di u tempu, i cose eranu sprizzati cun una mezchea di urina, alkali è acqua riera.

17. Ùn ci era micca curazioni in l'antichità. E stati di terra eranu coperto cù paglia è cinghiali. Di sicuru, stu tappe à u tempu si cunvertiti in un catu di infezzjoni.

18. In u Medievu, un omu travaglia com'è perrugliu, un duttore è un dentista. Questu hè, in l'uffiziu di un suche specialista à un certu tempu pudaria taglià, strapate u zitellu è guarì.

U Mercuriu - un oghjettu summamente tògicu - hà spissu usatu per trattà e malatie di a pelle chì sò trasmessi sessuale.

20. Ddiamenti medievali ùn avianu micca dipendenu e cunsumanu una quantità maiò di zuccaru.

In cunsiquenza - i denti cunghjunghjini spessu è rapidamente rintra, è i fashionisti anu avutu d'inserisce pruieculi. Implante era fattu di porcellana è ivori, ma ancu u più preziosa eranu i denti falanti cù i denti reale, chì per una ricumpensa di bonu soldi puderà esse acquistatu da i poviri.

21. A ghjente medievale ùn sbulicavanu i so capelli à a tavula, perchè i pirocchi ùn falli micca in i so pani.

22. L'antichi egizziani crèdenu chì i morti sorgece a muzzica.

Per quessa, durante l'attaccu, quarchi puseru carcassi senza vita in a bocca solu. Quelli chì ùn piace micca questu medicamentu, corpses machen di animali, misciuniu cù ingredienti di più digeriscenu è compressivi da a massa rimuta.

23. Solu in u 1846 u duttari Ungàricu Ignaz Semmelweis hà rializatu chì hà impurtante chì era di lavà i mani davanti à a cirugia.

Finuu dopu, a intervenzione kirurvigia era realizata senza disinfettazione. No sorpresa, com'è u risultatu di tali operazioni "preistòrici", assai malfattuli mortu per infizzioni.

24. Un poche di notte - cusì un bagnu era in quasi ogni casa medievale.

Hè sempru è cunvene per esse utilizatu, ùn ùn esse micca bundanza, tutte ciò chì hè necessariu hè di scurcià u so cuntenutu da a finestra à a strada, è hè prestu.

25. Qualcuni dirizziunarini pensanu chì a so vede ùn era micca sprissiva abbastanza, elli putìanu mette u trampa cumunita è fendu "cagiunati" nurmali di a furia di l'animali cilibratu in questu.