Wickets fatti di farina di centole cù patate - ricetta

Wicket hè un pianu naziunale di a culinaria Kareli, chì hè una piccula volta aperta, forma oblugiana o poligonal. Quandu u riposu hè spessu usatu prugianu, è ancu vegetale o frutti. Avemu vi dite voi oghje cumu affaccià ghjentiu reale è diliziosu cù patate.

Ricetta di wickets kareliani cù patate

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Prima di preparà cunchjari cù patate, preparanu prima u riposu. I patati sò puliti, fogghi, fugliate pocu è ghjunti à u statu di patati purpi. Allora aghjunghjite l'ovu battezza è eppo u oliu friddu. Una massa di podsalivayem, cunzezza currettamente è pusendu.

Avà fate u prughjettu: mettite in un pezzu d'una crema agria cun u latte è fracce gradualmenti a farina di centesilu è fate un pocu di salitu. Scopre a pasta in un cinematograficu di l'alimentariu è ponu à 20-30 minuti. Dopu, facemu una "salchicha" da questu è dividite in 12 tessili cù un cultile. I rotulanu in cociuti flat, mette un zuccaru chjucu in u mità di ognunu è, cuminciannu i verni à u mezzu, avemu perchje cun un petit intervalu. Puderaghju a pezzi nantu à una baking panettone è aghjunghjite durante 20 minuti à 180 °. Macchina calda con patate di a farina di centu prima di vende nantu à a vinu cun u furmagliu gratu.

Ricetta per wickets cù patate

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Per lubricazione:

Preparazione

Eccu altra ricetta pruviste per porte da farina di centauru cù patate. I vegetali razzi sò puliti, frittate è ghjunti cun un sfoglie, salitu à u gustu è agghiuncennu a mantra. Poi aprire l'ovu è aghjunghje finu à ottene qualchissia viscuvili.

I dui tipi di farina tamizate, pour kefir è amassi a pasta. Pigliemu in un torniquet, u cutà cù i stessi piezzu è pudè pane in coque. In u mediu, avemu sprezzatu u patata chì ripiglià è prutegge a so manera chì in a ricetta previa. Per greghja, ghjustu u grippu cù a crema agria, aghjunghje u salinu à u gustu, fette e fossi cù questa mutazione è fremenu 20 minuti à 190 gradi. Avemu servitutu viticuli di cente cù patate cù latte, mantalu o cun lattisiu curdled.