Chì per alimentà u cane da aduprà?

A feeding the dog after birth is a serious matter, perchè u sustegnu di u pruduttu, ciò chì si pò diri, hè un forte stress per l'organisimu di l'animali. Per a vostra petite per ricumpite quantu pussibule, a vostra tarea hè di furnisce cù una dieta curretta è equilibrata.

Dieta di u cane in u periodu postpartum

Allora, cumu alimentu di u cane da aduprà ? A risposta di sta quistione, hè bisognu di nutà chì l'appetite di una puta doppu l'apparizione di cuddetti per un tempu serà crescente significativamente. Questu hè perfetta nurmale - perchè duverà una tareta difficili: per alimentà i cuccioli petitsi, ma più valurosi. I primi trè ghjorni dopu a permissione, i veterinarie ricunniscenu una dieta dilettante: prudutti d'allevu, cimentu, cisterna, assai acqua. Dopu qualchì tempu, pudete cambià à un alimentu seriu per assicurà a densità è u nutrizione di u latti.

Nutrition di u ghjinuu dopu à a parturione devendenu esse diventatu: aghju da u manghjitu in petite porghje ogni quattru à cinquammi ora. Se parlemu di u percentinu di i prudutti, l'experti cunsiglianu per adherite à u schema di seguente: a carne è u pesciu deve esse circa 45% di a dieta, variate cicadas - 30%, vegetali freschi è duci - 15%, latte, casgiu è iogurt - 10%. Impussibili influenza supra la lactation di zucca francese, pesce è oat-flakes. Assicuratevi chì l'animali piglia una quantità di u liquid. Sì u cane rifieghja l'acqua, mette un pezzu di mantellu in a tazza per attruverà cù un oliu. Ùn vi scurdate di e vitamini è ammininati: sò ancu impurtanti per a salute di a ghjovana mamma è per u crescita è u sviluppu di i so babys.

A dieta di u cane di guglielmo hè sempre creatu: duie simani dopu a dà nascita, dà a so duie volte di più, quattru setti anni dopu, trè volte. Dopu un mesi, a latta passarà à un decadente, è pocu à pocu tempu l'appetite di u cane cumanda.