Mandumini di pesce in salsa di tomate

Stu pezzu aiuta à parechje persone chì ùn mancanu manghjusca per l'osse, è in fattu u pezzu hè necessariu. In più da cambià cambiantimenti i ricetti tradiziunali, pudete appruntate di u viaghju. Oghje avemu rivista unipochi di ricetti di purpetti di pisci in salsa di tomate.

Mandolina o macchi di piccati in salsa di tomate

Questi issi capeddi di pisci in salsa di tomate sò boni per quelli chì ùn anu micca tempu di sceglienanu in cucina è soffrenu di taglià pezzi, a so ricetta hè simplice è veloce.

Ingredients:

Preparazione

Coglie u ricecu à a mità di a preparazione, Mentre chì u moltu di a cipolla. Pudete usar un cuteddu, ma pudete fà blender. Arrìtu era struitu, immediatamenti l'arburuchjemu à u colander. Aghjunghje a carne piccata, cipolla, risu è uovo. Se u ghjurnali rivolta liquidu, aghjunghje parechji o trè spiagge di farina. Solim, pepite, è ùn scurdate micca di eterni stomacu. Facemu i purpetti, rinduli in farina è frettu. I avemu spugna in una panetta in capas. Ara finamente chop the cipudine è averà. Purtemu una cullette di farina è passene cù e cipolle, senza scurdà di stirerà sempre. Pour u zùccheru in a padedda o diluzione a pateta di tomate, da aduprata da spices, di salitu, aghjunghjite alcume è stufa durante sei à ottu minuti. Mandolinu di salsa di tomate finamente mandiboli è stufa per una terza ora.

Mandolino di pesche in u fornu in salsa di tomate

Ingredients:

Preparazione

Prima, pusemu u rossu à fogghjela, ma mentri u prucessu si passava, passanu a foglie dui volte in un macinatu di carne. Fate cusì cun un focu, ma una volta. U stadiu preparatoriu hè finitu. Trasfurza a carni piccati cù uovo è cipudine, se ne necessariu aghjunghjenu migghi di pane, cù quale portanu a mistura à a consistenza propria. U pappaghju è u salinu, oghje emu formate bundeddi è rinduli in panura. Tutte u risultatu pezzi rispevule è pesce fritte, poi poni in un tavolo per foglie è facemu a salsa.

Limamu e moltenu u pumati, tagliate in tinghje alcuna carotte è pomi bulgara. A cudi cuttinu cù quattru arghjenti è fritte, aghjunghjenu i zappanu è i pezzi. Quandu u fogghiu di i vegetali era frittu, aghjunghjenu tutti pumati in a padedda, è dopu à cinque minutimi foglie di prugne, farina è spicule. Apriglia a salsa per ottu minuti, se ne necessariu, pudete aghjunghje un pocu acqua. Pienu i nostri boli risoli di pesci cù una misura di tomate-vegetale è a puscia à u forru chì hè cale à 180 gradi per un terzu di una ora. Cusì hà amparatu à preparalli boli à purpura in salsa di tomate in u fornu!