Woody Allen nantu à i scandali in Hollywood, a nova film è l'imagine femminile

Woody Allen, 82 anni di età, cuntinua à i visitori di i so travagli cù novi opere. U direttore confessa chì finisce u cinematograficu seguitu, ùn ùn torna u so pensamentu à u passatu è immediatamente si pigghia l'appressu. U maestru sempre hà u so propiu idee è a so propiu, micca micca simili à qualsiasi altre, visione di u mondu, i persone è l'avvene in questu.

U munnu stupidu di miraculi

Una nova foto "A rota di i maravigghi" conta di e persone chì stanu in l'area di u Parque d'amusementi di u Koni Island. A vita di i quattru persunalizie principali si ponu crescente questa u Fill, in analogìa cù a rota di Ferris. Per Woody Allen, u parcorsu di divertimentu hà u significatu per i memorii di zitiddina:

"Aghju campatu quandu vicinu à u parcu à Coney Island. Hè statu magnificu finu à a mo nascita, natà à e spiaggia di e persone di una distanza per vede. Ma quannu criscinu, u parcu inizià per perdisce i so primi culori è anu gradualmenti sfundate. Aghju vistu tuttu ciò chì succidia è intornu a stu mondu, è assai era maravigghiusu. A ghjente vintu in mezu di u corsu, criatu i zitelli in stu corpu interminu di turisti, u sonu è a musica incessante. Fighjatu di sta casta è insegna à u mo babbu per purtà à u parcu novu. Rispunniu accunsentì, ma sempri ripetuta chì hà avutu truvatu un postu megliu per noi. Cusì pè a film, aghju decisu di utilizà questa atmosfera fantastica cù colori brillanti è sensibule, chì purtò da u mondu reale.

"Nun mai interferiscenu cù attori"

Kate Winslet, Justin Timberlake, James Belushi, chì hè statu filmatu in a film, admiten chì anu eraccatu è teme u direttore famosu, è continuamente "annantu oliu nantu à u focu" cù i so dumande è i so dumande insulenti. Allora dumandà micca ch'ellu hè cusì profesionale, à seguità à vede più stupendu. Ma Allen ellu stessisce chì ellu rigala à l'instinctivu di l'attuali è ùn manca cun interferiscenu di l'imprecisa scherza:

"Per cuscu di e persone per u travagliu, sò iniziatu chì sò assai boni. E nantu à a corte, i lasciemu fà fà ciò chì vulete più. Ùn importa micca ciò ch'e mi pensu di mè stessu - ghjocu spessu aduprate com'è iu vuleva avè a ghjucà. Solu puderaghju dumandà e cose, per esempiu, parlate più veloce o più forte.

"L'affari ùn sò micca nantu à mè"

Allen sempre toccu nantu à u tema di e relazioni, è in a "Wheel of Miracles", hè ancu una quistione di i sentimenti incongruali di i cagiuni. A so vita è a so mòglia, dice un pocu ironicu è ricanu chì tutti l'affari di a casa si sò ingaghjati in a so mòglia:

"In queste materi ella hè assai cumpetiva, ma ùn aghju micca. Aghju aghjustatu pisatu in a casa di a casa, tratta di tutti i bassi, se d'affari di soldi o di gestisce persunale. È travaglia in silenziu.

Maestru di i femini

In u mondu di a cinematografia, Allen hà longu statu ricunnisciutu cum'è maestru di i caratteri femini. Molti attori dicenu chì u dirittore stessu hè un pocu di una donna. U sicretu di una lettura di successu di l'armari femini, sicondu u maestru, hà dichjaratu dopu a so raporta cù Diane Keaton:

"Demu avemu campatu cù Diane per parechji anni, è aghjustimu vicinu per a vita. Vita cun ella era un piacè cumpletu. Hè una persona reale, illuminava tuttu ciò chì tocca à l'altru è inspirendu a bella. Aviu era impressuatu da ella è di tuttu ciò chì hè cunnessu cù ella. Eiu vi scrivu tutti i so rolli per i donne per ella. Inviu à u mondu di e donne diferentamente è hà in cuntentu. In i caratteri femini, ci sò sempre sentimenti più complexi, un spaziu più largu per riflessione. Pè truvatu chì l'imaghjini femini sò più interessanti per mè. I attrici giovani spessu ponu dumandate nantu à e relazioni cù Diane è sempre risponde à tuttu i piacè. Ellu sempre hà sempre un icona per mè.

Una storia tristi

U pruprietariu di quattru "Oscars" hà dettu chì a storia di i scandali in Hollywood, unu di l'iniziatura di quale era u so figliolu Ronan Farrow, hè assai tristu è ùn porta micca nimu bè:

"Questa storia hè triste in a so essenza è tràggica per tutti i so participanti. Per e donne affettati da Harvey, è per ellu stessu, cum'è a so vita hà cambiatu dramaticamente. Ùn ci pò micca esse guadagnani quì. Ùn aghju mai intesu nunda concerti. Sì, Hollywood hà assai per parlà. A maiò parte di i chjosi è di i rumuri sò spessu falsi. In mostra cummirciali senza ellu nudda parte. Ma nimu m'hà dettu qualcosa cosa, postu chì sapendu chì ùn m'interessa micca. Sò solu interessatu di travaglià nantu à e ritratti. "

"U piacè ùn hè micca in premiu, ma in u travagliu"

U direttore ritenciu chì a cume principale per ellu hè sempre solu travagliu è piacè chì ellu solu da ella:

"Tutti i diritori sò a so manera di avè l'alegria di i so film. Qualchissia hè u travagliu per u pruduttu, un'altra per u spiritu di l'emozioni è u visor. Qualchissia, cum'è mè, pigliate ritratti per fà u piacè d'arti. U dirittu ùn m'hà micca moltu di mè. Puru travagliu per un annu è per liberu. U prucessu è u risultatu sò impurtanti per ch'e aghju sanu cuntentu di ciò chì aghju fattu. In i mo anni più giovani, possu amutu dream of Oscars, ma eventualmente mi sò avvistu chì u prublema principalu ùn hè micca in premiu, ma in u travagliu! Tutti i tempi pruvate à fà tuttu ciò fruttante, senza avè ottinimentu perfettu, fallu, falliu, ma sempre s'arrizzonu è seguite per fà cada effort, creep and crawl, finu à ottene u cima. Acchianate a film, capisci chì facia tutte ciò chì l'aghju da a cumpagnia è iniziu un novu. Sì i visitatori è critichi cum'è a mio foto, Sò certamente felice. E si non, ùn aghju micca state. A vita ùn cambia micca da questu. L'upechju più grande hè di perseguite un mutilatu afflittu in circunsioni di fama è soldi. So ùn diventenu micca grandi artisti!
Leghje ancu

Ricordemu chì Woody Allen hà statu numinatu propiu nominatu per i premii più prumessu in u mondu di u cinematograficu è hà assai premiati è premiu.