I beneficenti di u kiwi

I beneficii di i kiwi à u corpu umanu sò certe grandi. I sustanzi in a so cumpusizioni sò assai afectanu à a salute. A causa di u fattu chì u kiwi hè riccu à u calchju, hè utile à e persone chì anu presenza di u sangue, è u magnesiu cuntenutu hè un sustegnu à u travagliu di u core. Per u funziunamentu propiu di i riti, a furmazione di u sistema di u furmolu, micca u rolu menzu ghjucatu da u fòsforu, chì hè ancu presente in gran numeri in questa berry. Intrinsenu in a cumpusizioni di i tannini kiwi cuncettivu l'opera di u trattu digestivu, prutegge a mucosa, anu un efectu bactericidali è anti-inflamatoriu.

U cuntenutu di a vitamina C à u kiwi hè cusì grande chì quandu manghjate un fruttu mediu, pudete ricchettate a preghjudizie di questa vitamina in u corpu, cusì aumentendu a resistenza di l'estresse è rinforzendu l'immunità. Ci hè ancu a vitamina K1, chì cuntribuisci à l'absorzione di calcium, chì reduzce a probabilità di a diabetes. Doppu à l'altu cuntenutu di vitamina E in u kiwi, aiuta à rejuvenate u corpu. In questu berry hè ancu presente vitamina A, vitamina B

Per un riignu in crescente, u kiwi hè ancu assai utile. A vitamina D chì cuntene questu hè a prevenzioni di raccogli è fura l'osse. Inoltre, i scientifichi occidentali arrivanu à a cunvinzione chì sta vitamina impedisce l'ocurrence di u cancer.

Propizziunzi utili di u kiwi sò assai impurtanti per a perdita di pisu. Ricertamenti, per questu scopu, veni usatu più spessu. Dietetichi, chì sò basati nantu à questu berry, anu pruvatu à l'altitudine.

I beneficii di u Chìvè à a pelle di e mani è a faccia sò bè ​​cunnisciuti da i cosimenti, perchè in a cumpusizioni di i so prudutti inclùtanu attivamente. Contene in questu, vitamina E satureghja a pelle cù un complexu di vitamina, a pruteghja, perchè anu un'annigenza rejiminante.

Beneficimenti è dannu di u ziddu kiwi

Dapoi u tempu anticu, u ziddu kiwi in a medicina chinesa hè stata utilizata com'è un modu di riduzzione à u reumatismu, impediendo a furmazione di peddi rinuverti, digestioni eccellenti, calmendu. Poivanu u ziddu kiwi fracenu u prucessu di grazzu u capeddu. Hà propietare antioxidante è antitumore, stimulu l'attività mentale è fisica, reduce a fatigue. U zuccaru di questu fruttu hè cusì assai utile chì i medichi è nutriczionisti cunsiglienu per tuttu u mancu per mantene a salute, a prevenzione è u trattamentu di parechje malatie. Regule u nivellu di zuccheru in u sangue, migliurà a cumulazione di u sangue è a purga.

Cientziali norveddi anu truvatu chì i beneficii di u kiwi à a salute, in u so zuccheru, hè ancu in u cattimentu di grassu, chì impedisce i navi chjuchi è grandi, è cusì aumentanu a probabilità di trombondi. L'sola contraindicazione per l'usu di u zucchivo, hè l'intoleranza ndividuale è a gastritis cù una alta acidezza.

U benefici di u Kiwi seccu

In u fruttu seccu cuntenenu tutte e pruprietà di u frescu, per quandu si usa u kiwi seccu, i benefizii ùn diminuinu. Grazie à a fibra di dietetica naturale di u kiwi seccu, hè una strumentu excelente in a lotta cù stinimentu, è per una dosa impressiunanti di calcium cuntribuisce à l'aumentu di a densità di l'osse. Cû úsu freti di questu fruttu in una forma secca, serete immune da a periodontitis - infezzione di i tessuti chì circundanu i denti. Ricca in antioxidanti è di fruttu d'acidità, u kiwi seccu soporta l'equilibriu acqua di u pilu è impedisce a pigmentazioni annate. I scienzi sò pruvatu a so utilità à cumbattimentu di e cumbè è di diabetes.