Angelina Jolie in Grecia

16 di marzu di 2016 Angelina Jolie anu visitatu u Grèce, rappresentante in l'ONU com'è l'ammasciatore di i scopu di i refugees. Questa diva di Hollywood hà avutu curazione di stu prublema durante un bellu pezzu è si stucciate cù tuttu u so putere à cuntribuisce à a so suluzione è à u cuncettore di u cunflittu chì hè stallatu.

A visita di Angelina in u campu grecu

Per evaluà a situazione cù i so ochji è di parlà cù refugees in Grecia, Angelina Jolie fu à u portu di Pireu, una parte di Greater Athens. In questa cità hè un settore d'accunciamentu temporale di l'immigranti da Siria è altri paesi, in quale oghje più di 4.000 persone. Ci hè nantu à e battelli furnisce migliori di tutte l'isuli di Grecia in u Mar Egeiu.

Quandu si ghjunghjenu à u campu, a stella era circundatu di tutti i lati da i refugees di ete età. L'attrice è i so guardiani foru custrittu à persuade l'omi è e donne per un longu tempu per mudificà à una distanza suficiente per ùn ponu in pate. Malgradu questu, u superstaru manteneva calmu è spessu à spiegà à i migrati chì hà vinutu per aiutà.

Durante a so visita, l'attrice è u direttore avè urganizatu ancu di visità i centri di distribuzione di migrazzione in l'isula di Lesbos, in ogni ora, sta parte di u viaghju hè statu annullata.

Risultati di a visita di l'attrice in Grecia

Durante a visita in Grecia, Angelina Jolie, ùn solu ùn hà visitatu u campu d'immigranti, hà da esse cunnisciutu cù e cundizzioni in u quali i refugees vivi, ma ancu discututu i manere di risolviri u prublema cù u Primu Ministru di Grecia Alexis Tsipras.

Leghje ancu

Siccomu u cunflittu di migrazzioni hà venutu in più di 5 anni, è e manere di risolve ùn anu micca pruduttu l'effettu desiderate, a famosa attrizzera di cinema è u direttore infurmati à i Cipras di a vuluntà di a Nine parte di participà à u programa di rispostitu per rifuggiati in Europa.