Prugnoli di u patate

Quandu i pianti pittati di u pumadoru sò stati sbuchjati, hè ora di fà u cugliu nantu à u 10 à 14 di ghjornu, per esempiu, pona i pianti in cuntinenti separati per dà un locu per un bonu creazioni è di sviluppu. Quantu ciò chì significa di sceglie un puminu di cratere è cumu fà per quessa, u nostru articulu serà propria.

Regoli di spuntinui di nucejarii

Cù l'aiutu di sceglie, sguassate simultaniesi i esprimuli malati è dèttuli è permettenu e sviluppu sviluppatu in più cundizioni cumunu. U piriudu di ripiglià i pomi di tomates hè di circa 10 giorni dopu l'emergenza, quandu u terzu fogliu veru cumincianu a furmari.

Spruce di e cogghiulaghji bisognu di un ghjornu di prima di a righjunali prupone, perchè chì u puderiu di terra ùn hè micca troppu mullu è pisu, ameciendo à lampate e rubuli durante u trasportu, ma micca seccu è crumbling.

Hè pussibule cullucà i sproutsi individuali da un casu cumuni cù una spatula di lignu, mentre chì a cura di u cloak basal, per ùn fà per dà u zizianu.

In u pote, prima avete bisognu di fà i depressioni chjosu per traspassà a pianta è di trascenda à i cotiedrone. Sprinkled with earth, a zona zurchi vicinu hè pocu compaculatu è spedinu cù acqua calda.

Sì vi vede chì dopu à aghjunghje i pianti, u tomate ùn credi micca, in i primi pochi ghjorni pò significà u prucessu di adattazione à e novi cundizioni. Spécialement s'è mossa di i pianti à l'altra stanza, è ùn poni micca nantu à u sillu solidu, induve hè criatu prima.

Avete pacienza, è prestu a pianta "mudificate" in u crescita. Di sicuru, hè necessariu per assicurà a cura di i pianti di tomate. Qual hè?

Quandu hà trascinatu

Siccomu i pumati sò una pianta resistente à a secche chì ùn pò micca tollerà l'insegrezzione bona, spruchendu dopu à coglie i pianti chì sò sempre necessarii quant'è necessariu, quandu a capa superiore di u siccà s'assica. È quandu a strada hè fresca è ùn ci hè nimu soli, hè megliu per rimpiazzà l'acquessi s'apprisintava.

A settimana dopu à u listinu, i pumati sò da alimentu. Ci hè parechje scelte per e fertilizante, minerale è biulogicu. Per esempiu, pò esse una suluzione di urea, superfosfatiu è sal di potassiu in l'acqua. O una suluzione di nitratum ammonium, sulfate di potassiu è superfosfatatu.

L'altru opzione hè una colazione di fraschi per 2 litri di acqua calenta. Doppu l'infuzzioni duranti u ghjornu, l'acqua hè filtrata è pò esse acquistata cù e piantini.

Utilice i ghjardini è cuncipis di uovo . Per fà questu, fate un cane di tres litri cun una intarsa ​​per 2/3, fate d'acqua è insiste à 3-4 ghjorni in un locu caldu. L'infuzione hè diluzata cù l'acqua 1: 3 è regnu i pianti. U listessu cunnessu pò esse usata dui o ancu trè volte.

Quenching of seedlings di tomate

Dipoi da a mità d'aprili, pudete cumenciu à pocu tempu cumincià à staghjone a pianta di tomate, cullendu à u barcuni. Ma à u stessu tempu a temperatura di l'aria ùn deve esse più nica di + 12 ° C. Cusì avete acostumenu i pianti ghjovani à u sole è cresce a temperatura.

Pigliate e tufusiru in u balundu vetutu prima di parechji minuti, da quì - lasciate finu à u mumentu di sbarcà in a terra aperta. U ghjornu 10, pudete cumenciu per apre a finestra nantu à u balconicu, primu à 15-20 minuti, da pochi di parechji ora.

Se ùn avete micca un baladecchiu videmata, pudete abbrezzate u pane Windows cum'è chì a morta di pienu di a finestra abitanti à l'aire frescu è una temperatura più minima.

Prima di a piantazione di piantazione di muderni in un locu di crescenza permanente, hè cunsigliu per piglià per un ghjornu sottu u celu apertu. Assicuratevi chì e piantini hà stati prupunendu bè scorri da u foglie foglie foglie foglie foglie foglie foglie foglie foglie è foglie foglie. Piene staccate e cilesti sfarenti, chì si spinghjaranu o manca di crescenu i pani cagiunati di u pilu amaru è u feritu.