Jennifer Lawrence hà parlatu di a relazione à a dieta è di scumini nudi in u "Sparrow Grigu"

1 di marzu, a cinta si va "Red Sparrow", in chì Jennifer Lawrence jugava u rolu principali - una spia da u nome di Dominika Egorova. In questu sensu, varie pubblicazioni straneri invenenu una attrice di 27 anni di età per una entrevista. U gloss of Vanity Fair ùn hè micca una sertifizzione, facennu a Lawrence l'heroina principale di l'affari di March.

Cover di a rivista cù Jennifer Lawrence

Lawrence hà dettu da a so attitudina à a dieta

Ddi addevi chì seguenu a vita è u travagliu di a Jennifer di 27 anni, sapanu chì l'attrìzia hè assai negativa nantu à scopi nudi in u cinema. Hè per quà parechji roles chì ricusa, crede ch'ella ùn pò micca filmà è spurghendu davanti à a càmera. Malgradu, l'scena di u "Sparrow Grigia" hà assai interessatu à a stilla di cinema, è ella accettò l'offerta da u direttore Francis Lawrence. Allora Jennifer spiegò a so dicisioni:

"Quandu mi lettu a storia di l'espiu russu, aghju fattu piacè di u curaggiu è di l'ingenuità. Iò sempre aghju avutu dumandà a so heroina, spettamente da chì a trama di a cinta hè assai aggrancata, è vogliu piaceghju attru in un such movie. L'unicu cosa chì m'hà scuntutu hè a presenza di scumini nudi. In a film, ne vogliu spavintatu in fronte di a camera è, francu, era assai difficili per fà. À u primu pensu à circundà e sti sceni d'ogni modu, è ancu avissi parlatu cù Francescu quì, ma poi m'adjudevi chì ghjè un sciccaru seductivu senza ùn divutisce era solu impussìbule. Allora, aghju pigliatu à a manu è hè ghjustu toccu à ghjucà, senza cura di nimu.
Lawrence in a Fiera di Vanità di Marzu

Dopu questu, Jennifer hà parlatu un pocu nantu à a preparazione per u rolu di Dominica:

"Comu sapi sapè chì, Egorova hè un anticu dancer, chì significa chì a zitella deve esse assai slagna. Prima ch'e aghju apicciatu nantu à u settellu, aghju pigliatu una dieta impurtante. Hè necessariu ùn solu per perdiri pesu, ma dinò di senterà ghjustu. Quelli chì sò familiarizati cù u ballu sapemu chì, postu chì i ballerini di zuccherà sò assedate à i dieti, sincerà dinò a disprezzione di manghjà qualcosa. Era questu sensu chì aghju avutu cultivà in mè. Senza da questu, ùn aghju micca fattu una ballarina.

Allora Lawrence ci cuntò cum'ellu avia avutu un colpu nervuu:

"Duranti u filamentu in u Sparrow Roja, praticamenti ùn mancava nunda. Solu oghji sò cumu cusì disciplinatu chì eru. Quandu mi offra è manghja 5 banqui è anch'ellu cunnosce cumu finita? Aviu avutu un disgrazziatu nervu. Iu era scandalizatu da e mo attività, ma ùn ci era nunda chì puderia fà. Dopu questu, a prima volta in a me vita, andò per un sughjettu chì hà travagliatu cù mè per parechji mesi. In questa situazione sana, aghju bè una sola cosa: dopu à scupperanu, puderia saziassi bè. E successu. Emu accuminciavamu à manghjà, è a situazione cù a mo psyche era normale. Dopu quì dicenu chì ùn era micca creatu per esse famiti. "
Leghje ancu

Lawrence hà dettu di a relazione cù Darren Aronofsky

A fine di l'intervista, Jennifer hà dicisu di sapè cumu ella sviluppa relazioni cù u direttore Aronofsky, cù quale hà colombatu in a cinta "Mamma":

"Sapete, scontre Darren avè travagliatu in Mama!" Avà pò dì chì avemu un rapportu stupendante. Quandu travagliammu in un thriller, avemu addivintà cumparenti, dopu à u filmu, a nostra rilazione hà diventatu in una romantica. Sì ci sguassate parechje spirimintali incomprensibile, in seguita avemu sempre amici è rispettu assai. Credu chì i nostri rilazioni juconu un grandu rolu grande in cumu avemu avanti. Sò sicuru chì ùn avemu micca un unicu prughjettu cumminu ".
Lawrence nantu à e pagine di a Vanità Fair