Sharon Stone ammetti chì hà cunnisciutu una morte clinica

L'isciuta di Hollywood, di 58 anni, Sharon Stone ammettiu chì hà avutu un viaghju à l'oltre. Circundendu stu casu pocu di a so vita è a manera di cambià, l'attrìlla disse in una entrevista cù a publicazione Closer Weekly.

Sharon ùn hè micca teme da morte, perchè ella hè vicinu à ella

U principiu di l'anni 2000 per a Pietra era assai difficili. A vuluntà di diventà una mamma è l'aborti, l'adopzione di un zitellu è u stress constant, hà purtatu à u fattu chì Sharon pèrdite un colpu. Ddu pirìudu in a vita di l'attrìccia cume cù un scantu in a so voce:

"Quandu eru avutu una hemorrhage cerebral, sintia a morte chì avvicinava. In prima era stata da u mio corpu, è dopu avè addivatu nantu à u focu biancu. Allora i me parenti è i parenti parevanu davanti à mè, chì era mortu parechji anni fà. Ma era tuttu fugace. Dopu quì, aghju ritrovu in u mio corpu.

U picciottu post-stroke hà cambiatu a vista di u munnu di a Storia è l'attitudini versu a morte. L'attrìccia ùn hè più teme à a morte è cun tranquillità chja:

"U picciottu cambiatu a mo attitudine per a vita. A morte ùn ci hè nunda terrible, perchè hè assai vicinu à noi. Vogliu dedici à tutti chì ùn avete bisognu di tenirie paura di questu. Quandu surtia da u corpu, mi sentia incredibile all'Iddu, ancu un sensu d'armunia è di felicità. Questu casu m'hà stabilitu chì a morte hè un donu chì un omu hà ricevutu da Diu. Dying, truvamu noi in un mondu bellu è bonu, induve tuttu hè stata stata persa da quarchi cosa assai fata.
Leghje ancu

Dopu à a morte di l'ànima, si sò tranquillamenti

Si era maritu cù u vicepresidentu di u Chronicle di San Francisco, Phil Bronstein, Sharon speria in modu di u zitellu, ma tutti i so tentevuli fineru in l'aborti. U risultatu di questa rilazioni cù u so maritu vinni à un silenziu, è a coppia hà da decisu per adoptar un zitellu chì era chjamatu Rosen Joseph Bronstein. Dopu questu, l'unione di Sharon è Phil durò per altru 3 anni, è in 2004 a split par. Quasi immediatamenti dopu à sta stella attrice adoptenu dui figlioli - 2005 è 2006 di nascita. Cum'è una madre sole di trè figlioli, Stone disse in una di e so entrevista:

"Hè difficiuli di risaltà i figlioli, ma questu hè l'essenza umana. Hè nurmale chì per aiutu di i zitelli sò sempre sacrificàimu, chì spessu ùn serebbe sustene dorme, è incù preoccuvuli per i zitelli. È cusì avà hè tutta a mo vita sana. Mi pari chì solu dopu à a morte, l'almeati umani passanu a calma ".