Kate Winslet u filmatu in a "Wheel of Wonders" è "Avatar"

In a nova scatula di "The Wheel of Wonders" di Woody Allen, Kate Winslet tocca unu di i roli principali. L'attrìzia hè cunnisciuta per u so attu funirali è assai credi chì ella hè un vitturu rapprisentativu di a scola classica. Ma Kate si prumesse per dispelisce parechji miti nantu à a so parsunalità è francu responde à tutti i dumanzii di i ghjurnalisti:

"A ghjente chì tocca sò assicurati sicuru chì aghju una educazione classica. È in u filmu di film, stu fattu spessu disueguisce certi diretturi è culleghi in a buttrega. Ma questu ùn hè cusì è quarchi, per pruvà sta di sicuru, avete aduprà assai sforzi. Sò vogliu fà un travagliu, per liberu, perchè nimu hà scantu d'invitarni à i so prughjetti ".

"Sò cusì à calà"

À u travagliu cù u direttore di cultu Winslet responde cù piacè tutale è sferisce chì ellu hè un veru prufessiunale:

"U travagliu cù Woody Allen hè excelente. Tuttu hè chjaru, prufessiunale, senza parlà. Mi piace di travaglià stu modu. Ma i mio culleghi - Justin Timberlake, Juneau Temple è James Belushi anu spaventato. Ma iu, cum'è una veru truverta, anu sempre in l'alerta è, in ogni ghjornu è dopu, pruvate à impedisce u pane. E questu hè inaccettavule. Certe volte, in u mità di una prublema, Woody scherzu e, ironicu, dicia: "Doppu a camara! Abbitatu. Sò per cena ". Ùn manghjà mai u testu. Pudete cambià a ghjustizia di a frasa o l'attitudine di l'attore. Fubbe falatu per noi stessu. Avemu sapi quellu chì era furtunatu di travaglià, è ùn pruvà micca di fallu in u fangu cù i nostri carichi.

Kate Winslet hè una di quelli attrali chì chjamanu Allen "un connotaturu di caratteri femini": "

"Pensu chì Woody hè un pocu di una donna. In u sensu ch'ellu hà un capitu di sta parte hè bè. Pocu ghjente entrude a donna cum'è ellu. E pensu, per mezu di e so imaghjini in u pelle, prova di passà stu pezzu di sè stessu.

Pagliacci creepy

L'attrenda ricunnosci chì ùn ùn piace posti cum'è u parco di amusement in Coney Island è, in generale, cunzonda l'adrenalina cum'è altamente periculosa:

"Ùn piaciunu micca e muntosi è tutti i tipi di muntosi in Corsica. Hè periculosa. Pensu sempre, ma di sposta, unu di i miccanichi si spizzarà o quarchi cosa si sbaglià. E in a mo zitiddina ùn aghju micca a ghjente in questa ghjocu è u sonnu. Ma unu di i mo figlioli si adore adurà altru, risicu è tutte parechji attrazioni. Ùn puderebbe ne vogliu cun tranquillamente è cuddà dinò. E sò un pocu paura di ancu pagliacci. Ci hè ancu quarchi cosa sinistra è perturbante per questa. Hè per quessa era faciule per mè in u rolu di Jenny, sapia quantu era dura pè ella. Eppuru, sapete chì, in tempu di u tempu, capite chì Jenny facia metta a prissioni per mè, era difficiule per smintavi di a so imatge. Sentì com'è quarchi cosa era affucchiatu, sensazioni assai dispiaci. Avanzatu, questu hè micca mai avutu.

"Ùn sò micca da u timidu"

In u 2009, Kate Winslet hà ricivutu un Oscar per u so rollu primurosu in "The Reader" di Harvey Weinstein. Di sicuru, in cunnessione cù sta attrìzia ripetutamente dumandò dumande nantu à u cumpurtamentu sessuale di u pruduttori infami:

"Hè assai dispostu di me per senti à tutti quelli contatti terribili, è aghju vulsutu chiancià assai. Per esse onesto, pensavvi per un tempu assai longu. Era tantu ingeratu. Sò disgusted. Hè disprezzu chì e donne anu perdurà questu. Nunda ùn deve esse umiliazione. Ùn mai avete saputu nunda specifichi, ma quandu, quandu sti cunfessiotti anu accuminciatu a prisenza, ùn era micca surprised. Weinstein hà sempri cumportatu insolente è rudously. Tuttu avìa saputu di u so cumpurtamentu terribbili è spegatu. Fortunatamente, era persu, per meppighjava à tutta a carriera eranu ditti forti. È ùn aghju micca da una timida docena. Ùn avete micca sti stati cù hotel è appartamenti cù me, ma se avete, ùn aghju micca esse in una pèrdita è u cumbatturà in l'ochju cun un puntu.
Leghje ancu

Felice per esse tù stessu

Vinti anni dopu à u lighjindariu "Titanic", destinatu novu a Kate è Steven Spielberg. Questu tempu u direttore a invitò à appare in a seconda parte di l'Avatar fantastichi:

"Nun criu dinò chì 20 anni passanu. A mezza vita s'hè passata. E sò amici cù Leo per mezu di a vita. Quandu Ghjacumu invitò à u rolu, era felice per travaglià cun ellu novu. Perchè in stu prughjettu assai di novu, da u partitu tecnicu, aprè quantu l'effetti sorprenimi. Mi piace à amparà tuttu u interessante. Jim hè una persona incredible, un cinematograficu brillanti, è elle risponde. In a vita, aghju avutu una situazione difficili, vogghiu, chì era quellu chì era vicinu. Sempre capisce ciò chì facenu. Sì, sò. Ùn aghju dapoi di parlà di prublemi, ùn ne stava sempre da mè stessu. Ai aiuta assai in a vita è u travagliu. Eppuru, sempre dicu a verità, hè più faciule. In generale, sò cuntentu chì mi sò!