Priyanka Chopra hè captu in una riserva di foto inesperu

U pruprietariu di u tìtulu Miss World in u 2000, a bellezza exotica Priyanka Chopra hà datu una entrevista franca per u Refinementu Porticulu29 è hà stella in una ricerca di foto fascinante.

Hè difficiulmente imaginate chì a bellezza meridionale pò esse cusì sfarente, imprevisible è brillanti. Hè questi pensioni chì avemu da vede cun l'acquazione di u novu photoset di a stella di a serie "Base Quantico" è u dramma "Mary Com".

Bellezza è forza

In una entrevista cù i ghjurnalisti di a publicazione Elettronica Priyanka hà cuntatu di a so attitudina à l'autore realizazione in Hollywood, nantu à i punti di vista nantu à i standards muderni di l'aspettu è hà apertu un paru di sicre privati.

La Sra. Chopra ammessi senza cunfusioni chì una actriz hè un travagliu duro. E micca tantu fisicu quantu spirituale. U travagliu davanti à a càmera, prima di tutte e cose, vi sparse a devastazione morale:

"Sò sempre in publicu. Fora a casa, Sò una persona tutta diversa! Solu dopu esse protetti da i mura indigenous, ponu pudeti rilassate è diventate à novu. U ciculu emutivu hè assai esplicitore ".

In a sessione di photo pè Refineccia29, l'attrìccia dimustrò a so feminità, pruvatu in parechje imagine: una bellezza seducente è una ragazza chì ghjera cummatteva chì sapi cumu fà stendi à ella.

Leghje ancu

Hè un bonus, ci hè statu un video attribuitu à questu materiale, induve l'attrìccia conta u travagliu di a relazione in a Dream Factory.