Catherine Zeta-Jones cun consulta cù u so babbu mentre travaglia nantu à u rolu di Olivia d'Havilland

A famosa attrice di Hollywood Catherine Zeta-Jones hà accadutu ripetutu chì hè felice in u so matrimoniu à Michael Douglas, anche una differenza di età decentu. Hè stata in una famosa famiglia, è cuntentu assai di avè l'uppurtunità di cumunicà cù u so so cumpagnu, u legendale Kirk Douglas. Malgradu à più di l'età impurtante, u Signore Douglas hà una memoria excellentu è hè felice di sparte cù a so sughjera i so ricordi di u "Golden Age" d'Hollywood.

Kirk rici à u so cullega contatti diffirenti di u passatu, sparta cun evidenza cumprumanti cumminciali nantu à i so culleghi finale. Ricorsu fù cunnisciutu chì Catherine hà trattatu ufficialamenti u capu di a famiglia Douglas, perchè l'hà aiutatu in a preparazione per a participazione à a serie "Enmity".

In u centru di a storia sò duie divas di u passatu - Bette Davis è Joan Crawford. Zeta-Jones guadagnau u rolu di una altra famosa attrice da a Fàbrica di Dreams - Olivia d'Havilland. L'istilla pigliò questa offerta cum'è un rigalu veru.

Mentre era una picciuttedda, l'attrenda hà simpatizzatu solu adore Hollywood di l'anni passati:

"Sugnu locu di glamour! Chì hè l'Edizione da Girgenti di Hollywood per mè? Stu romanticismu, chì hè difficiuli di truvà una scusa, hè magia, brilliance, charm. È dinò l'indumentu lampatu, facennu i carriti di l'attrici radianti, radianti. I dreamed about this movie Quand'pituia in Hollywood ".

Imprezzante ricordi

Aduprate un scusa plausibile, Catherine leghjite literalmente u so babbu, dumanda tuttu, annantu à l'astri di questa era Tony Curtis, Judy Garland, Frank Sinatra:

"Hè avutu una scusa, anche più veritatibile, aghju preparatu per un rolu. E Kirk aghjunghja, cun gioia. Quandu dicu chì aghju avutu u rolu di Olivia, Ghjesù stende cun admirazione è reverenza: "Oh, Olivia!".

Literatu in dui paroli, u Signore Douglas hà dichjaratu una attitudine generale à l'attrice, chì hè statu famosa per u rolu di Melanie in Gone with the Wind. Quandu Katherine Zeta-Jones cuminciò à dumandassi à Kirk Douglas nantu à l'altri di i soi parenti, hà ricevutu risposti più antichi:

"Doppu Bette Davis, disse chì era una" dama seria ". Nun mai occupa l'opinione, era stubbornu, com'è da u ferru. Joan Crawford, chjamò ancu più duru - un "psico" sanguinatu! ".

Eccu i carattaristichi di i celesti Hollywoodi da l'attore centenario. In a so entrevista, Catherine Zeta-Jones hà dettu una storia interessante chì era dettu da a siconda moglia, Anne Bidens. Una volta, durante a festa à a piscina, Ann anu da friddu assai. In l'estiu, finu à chì u cimiteru cadutu, u calore fu subitu subitu da una chillida fridda fridda, è Annia purtava solu un vestitu finu, è stava trimendu tutte e cose da u friddu.

Allora Bette Davis hà ritrovu in attività. Ci hè vicinu à Kirk è hà dettu: "Perchè capiscenu cum'è una donna bona? Cumprate cumprà u mo mantellu da una viscotta.

U ghjornu dopu u messageru purtò una bella box da i magazzini dipartimentu, è in quì u primu pezze Anne Bidens - un rigalu di Kirk. Cusì, grazia à Bette, Annia avia un mantusu.

Leghje ancu

Catarina admessi chì hà avutu a soeva di esse tistimuniatu di tuttu ciò chì succidia à u tempu, hà avutu avutu u bellu di u rolu di una mosca chì si senti nantu à u muru.