Jessica Biel parlà nantu à a so famiglia in una entrevista cù Marie Claire

Fans di Jessica Biel è Justin Timberlake cresce una sorpresa bellu: l'attrenda hè diprezzà cù a tappa di u prublemu vicinu di a rivista Marie Claire.

Jessica hà accunsentutu à participà à a creazione di una storia di cunversione è di una risolazione di elegante, risponde à e dumande di ghjudiziranti brillanti. Ella parlava da quandu a maternità cambiò u so caratteru, cumparò i sicreti di una vita cuntenta in u matrimoniu cù Timberlake:

"U mo maritu è ​​aghju avutu i stessi valuri, aspirazioni è scopi. Questu ci ponja assai vicinu. Vulnerammu divertisce, è avemu ancu cridutu in l'honesty e lealtà. Ùn avete micca cridutu, ma ancu amu a stessa cosa! Iè, sò i dui pagani è questu ci face semi erudita. Ma, in casu di a vostra vita, pudete scuntate e persone, cumu cun mè - vi scartate un avutu di furtunatu! ".

A Maternità hè a chjave per a disinteressazioni

Pensemu chì un paru di artisti principiavanu à fà rilazioni 10 anni fà, è anu spusatu in u 2012.

Leghje ancu

Trè anni dopu, Jessica hà datu nascita à u so prima figliolu, un zitellu chjamatu Silas. À pocu à ellu, l'attrice è hà dettu in una entrevista:

"U so veni à u nostru munnu hà cambiatu assai è u mo maritu. Pensu chì ùn eru stata disinteressata, ma poi m'era realizatu chì era un sbagliu. I capelli sò cusì esigenti chì imbulanu tutti l'esferi di a vita, è pudete avà capitu chì ùn ghjate micca micca di voi.