Cumu insignà à un zitellu per dorme tutta a notte?

Cù u nàscita di un figliolu novu quasi tutti e donni ghjovani eseguite ciò chì un sonu tranquillu. I ghjusti speke sempre, chiancianu, cercate un pacificu o un pezzu di mamma. Inoltre, a maiò parte di i migghiori chì sò accaduti in u mondu chjassi u còlicu di l'intestinali è l'altre sensibulate dolorosa assuciata à l'imperfezione di u sistema digestivu.

Qualchì tempu dopu à u nàscita di u zitellu, a mancanza di dorme di a ghjovana mamma hà influinzatu a so salute, u modu di benessere, è ancu a relazione in a famiglia. Per evitari avà, hè necessariu bisognu di assicurà un criaturu per dorme tutta a notte è per salvà da u malu habite di esse constantemente.

Cumu insignà i babori per dorme tutta a notte?

I paisani ghjovani chì pruvanu d'insignà à u zitellu à dorme in a notte, un metu ben cunnisciutu cum'è u metudu di Esteville, farà. Ancu per quarchi femini, pare ch'ella hè assai cumplicatu è aggressivu versu u zitellu, in fattu, hè questa technique chì hè più efficace è preferitu in l'opinione di a grandeur di pediatrici.

Li ticuziunarii di l'azzioni di i ghjovani parenti dopu avè utilizatu u metudu Esteville sò vede cusì:

  1. Continue per fà tutte e cose chì sò solitu aiutà a calma è l'annunzià u fogliu: giuzzanti nantu à e mani o nantu à a bola, canti una canzone di lullaby, lettura di un conte di fata è cusì. Quandu u zitellu hè già cuminciava a dormiri, ma prima di pudè dorme, allora u cuna. Se chianta, pigliate in le so armati, agitava un pocu è u metti in novu in a cunclusione. Continue per fà, finu à chì u zitellu ùn si lascimenta è ùn pò micca esse ridi in u so propiu. Comu regula, quessi azzjonijietu pigghianu a prima notte da 30 minuti à una ora. Inoltre, parechji zitelli partenu per ghjunghje cusì aggressivamente à l'azzioni di i so genitori chì anu micca cusitu in ghjucà, chì u prucessu pò piglià à 3-5 ore. Di sicuru, no tutti i mariti è i mariti avianu a pacienza per sopra sta prughjettu, in casu di veramente vede impassi à u so picciottu per dorme durmienti a notte, duvite esse in bon d'umore è micca nisuna circustanza per distendu da u pianu.
  2. Dopu chì pudete riesce bè cù a primu stadiu, seguitanu immediatamenti à u sicondu. Avà, se u zitellu averemu immediatamente a chiancinu dopu à mette in u cunclusu è ùn pò micca calmu, ùn l'hà micca pigliatu in i vostri brazzi, ma spiegà silenziu in u cunclusu, strufinendu nantu à a testa e culpiscenu chjudi. Sì u zitellu rimesse in l'histerefrittu, rinùneci di sta idea è tornanu à u primu stadiu. Dopu chì tù ùn puderebbenu fracce u fogghiu per dorme cù stu metudu, pruvate torna per passà a seconda stampa.
  3. Dopu a maestru di maestà di a seconda stampa, andate à a terza - pruvate à pusà u zitellu durmìtevi in ​​fine, ma ricusate di struciazione. Sensu in u toccu u corpu di u to figliolu, fatevi gradualmentu chì pò assicurà tranquillamente in u so lettu. In casu di histeria, tornanu immediatamenti à e stages precedente.
  4. Finalmente, quandu pudete riesce cù i primi trè passi, andate à u mussu crumbs à distanza. Per fà questu, pusendu u zitellu in u cunclusu è immediatamente pisu in daretu à a porta di a stanza, dicendu parolle affettuosu. Allora, à pocu tempu, u vostru picciutteddu hà amparatu à adurdinà nantu à ellu stessu è cessà di sperienze cusì forte bisognu per un contactu tactile cù a so mamma.

Inoltre, per insignà u zitellu à dorme durmiera di a notte hà uttenutu aiutu cum'è cunsiglii cum'è: