Lina Hidey hà datu una entrevista franca à l'Edizioni

Epochal Staghjoni Staghjoni "Games of Thrones" prestu prestu in u screnu, ma per avà tutti i publicazioni si tratta d'avè una entrevista cù i caratteri principale di a serie! L'editore di a revisione editale scelta una opzione win-win è invitò à participà à u ritrattu è creà u materiale di e dui stiddi di a serie Lin Hidi è Macy Williams. U rolu di u ghjurnalista hè stata ripresu da a ghjovana 20 anni attrice di Williams, è u performatore di u rolu di Sercea Lannister palesa per u fotografu è francu hà dettu da a ghjovana tormentosa, prublemi cù l'omi è u sexismu, i zitelli è età.

Nantu à a ghjovana tormentata

I livedu cù i me genitori in una casa chjuca in Yorkshire, a relazione avemu avutu era assai specificu è cumplessu. Quandu u mo ghjovanu hà statu cun noi per passà a notte, in a notte, andà in u bagnu, hà ghjuntu in a me mamma, chì era sente quì nude. Alas, era ancu senza ropa. In fine, i duie figlioli chjavanne, chjappà tutti l'altri. Babbu, quandu aghju vistu una figura, hà fattu un scandalu terribiliu è avete suldatu in a strada. Caminava assuciatu semu per a so casa.

I prublemi cù l'omi è u sexismu

Ùn aghju nudda furtuna cù l'omi, cun un ex martizante, ùn anu micca truvatu una lingua cumuni, anche avemu dui figlioli è un maritu di sei anni. À l'ambienti per mezu di l'ughjettivu, hè difficiule di truvà un omu chì puderia sognu micca solu per ellu stessu è piglià a so parolla, ma ancu eseguisce a donna è u puntu di vista. A donna-attrice hè più dura, sopratuttu à sente chì i so idee sò scriveveni prima, l'omi sò stati arrubbati o paraphrased è sò surprisedly taken for "excellent". Hè u sexismu in tuttu!

I zitelli

A me mamma, ricurdannusi a mo joventanu turbulenta è l'avventura, piace à parlà di e liggi di karma, ma ùn vogliu micca chì a mo figliola viaghjera a stessa vita è fate cusì erruri. I mio culleghi è i discentemu più tempu u duminiu di a crianza è di crescita di i nostri zitelli. Sugnu tranquillu cù u rispettu à u mo figliolu, è dicu chì quandu u so cumpagnu di l'adulescente, purtarà a zitella à a nostra casa, ma quannu pensu nantu à a mo figliola, a mo reazione hè tutale di manera diversa. Ùn puderebbe figurà chì qualchissia vi toccarà. Cersei, sicuru, agitava diferenti.
Per i mo figlioli, vogliu solu a felicità è a cuscenza, a responsabilità interna per mè è i mio parenti, ma avianu a venutu à questu stessu, ùn vogliu micca fà pressu nantu à elli - hè impurtante!
Leghje ancu

Circa l 'età

Hè prubblemente strana, ma ùn sò micca teme l'età è ùn sò micca temutu di u rolu di e donne più vechja. Sò cunfidendu in mè è felice, apresu a prissioni annantu à l'apparenza è l'armunia, chì avianu à causà risintimentu in mè, hè avà finu à u sicondu pianu. Dopu avè spassi di tressu è diprissioni di u postpartu, aghju vulsutu u mondu cù parechji visioni.

L'attrenda propriu dui zitelli