L'indici di Frank Jessica Chestane di Al Pacino è l'amori di u teatru

Jessica Chestane - una di l'attrìali più persunate è a musa di i diseggituri di u mondu. In a so entrevista cù Vogue, hà apertu u velu di u so modu creattivu è admitted chì a so vita hè cum'è un sonu màgicu. Si cambiò in a reina di magia in u duminiu di dicembre, l'attrenda, grazia à l'estilista Rushka Bergman, pruvò à un novu è pocu cumuni per u so rolu di friddu è periculu peru. I imagini di Jessica sò chini di fericeria è ghjucà di midgeti scuri, a maiò parte di e sceni sò deliberatamenti foscenu è prisentanu l'imaghjini di l'attrice inestabile è irreal.

Stylist Rushke Bergman hà criatu l'imaghja di a reina magica
Jessica Chestane adornò a tappa di u tema di Vogue
L'imaghjini di l'attrice rigina friquintata hà piacevule

U cunsigliu editorali di a rivista di decisu di cuntinuà a tradizione di u mumentu editore di Vogue americanu Diana Vriland è hà criatu un numeru chinu di magia è magia.

Edituri omenu a stanza cù magia è magia
L'annu sparanti per Vogue UA

U scopu di divintà attrìzia era cusì forte è incredibile per Jessica Chesteyn in a so ghjuventù chì faciule fácil in u mondu di u stadiu dramaticu. Sicondu l'attrìzia, era u teatru chì hà fattu un rolu impurtante in a so furmazione è u successu di creazione cinematica.

I fotografici eranu stati in stile di noir

A zitella di Jessica ùn era micca nunda notable, una scola ordinaria in Sacramento, i prublemi di famiglia è a friggità vicinu à una ragione di soie.

Forsi la me vita averia diffarenti da a zitiddina eru circondatu d'amore è puderia assiste à a scola d'arti. Forsi ... Ma aghju fieru chì a mo vita era cusì, me permette di cumprà u core necessariu per a professione.

Un scugghiu di scola in u Festival di Shakespeare hà turnatu a so vita, Jessica ùn sospettò chì u so entusiasmu per u dramaturgu Inglallu seria u primu passu à una carriera futura di teatru.

Pò esse capitu chì st'omu pare cusì stranu è pare eru una strumenta d'educazione per i mei parenti, ma aghju sappiutu veramente in u mondu di i tesoru di Shakespeare è ùn ùn mancanu solu à tuttu. Ùn aghju missu e lezioni solu per dedicà più tempu à i libri.

Dopu dopu studiatu in a scola d'arte in New York, Jessica hà andatu à cunquistà Hollywood. Los Angeles scontri cù una facultativa novita è novu offerta roles di seconda classa.

M'arricordu di u mo agentu m'hà chjamatu è li dumandò: "Cumu si vede à nutre un aligratu?". Francamente, era scandalizatu da a pruposta è ricumpusamente refusendu! Ma i rolli sussegwenti anu più depressu. I diritori miranu à mè cum'è una "vittima di a violenza" in i so film. Prima, aghju acceditu, ma quandu u stessu pruduttori hà invitatu à novu per u rolu di "raped girl", aghju dettu: "Stop, abbastanza. Ùn vogliu micca esse vittime ".

Jessica Chestane hè a musee di u dirittore Al Pacino

Dopu à ricurdà a so funzioni è l'attitudine clara di circà a so rolu, hà avutu una offerta di cooperazione di Al Pacino. Questa reunione era un prefettu per Jessica, in a parti di u teatru era chjamata a musa d'un direttore americanu. Dopu à u 2011 hà ghjucatu brillantamenti u rolu in a dramma "Salome" basatu annantu à u travagliu di Oscar Wilde, hà principiatu a sviluppà à a gloria d'Hollywood.

Aghju aghju gràzie à Al Pacino, m'hà datu un principiu incredibuli è permette per crede in mè! Dopu à u realizazione è e appughjate di critichi di u teatru, aghju parechji suggerimenti interessanti. In u prossimu anni anu circundatu di l'amuri di i diritori, campatu in un capra creativa, ma ùn era micca stata cun pensu chì ùn eru micca un attore prufessista. Aviu teme l'opinione di quarcunu è preoccupatu per questu. Ma questu hè in u passatu.

A tapitrice di Jessica Chestain

L'attori Jessica Chestane cunfirmò numerosi premiu è premiu. L'attrìzia hè ricunnisciuta da u Guild of Actors in i Stati Uniti, Oscar, Golden Globe, Premiu BAFTA per i più rolini femini di u primu è u segondu pianu.

U primu successu nantu à a catara russa era excitante di Jessica, à u so dumàndimu, u designer Zak Posen hà criatu un vistitu di "culuritu sole". U labellu à culori di u limone induce a furia in u tappe vermellu, in u 2016, l'attrìccia ripetuta una sperienza riescita cù un corcu pocu è appareva in un vestitu d'oru, cullighjendu risultati di i critichi di a moda.

Designer Zak Posen hà criatu un spugliato di limone in giallo specifico per l'attrice
Jessica Chestane cù Brad Pitt è Sean Penn nantu à a catifa russa

Diamanti è vistiti Haute Couture - debulezza di l'attrice

In l'annata successiva, l'attrìggina apparìu nantu à a catara russa in vestiti da Prada, Alexander McQueen da Sarah Burton è Givenchy da Riccardo Tisci, è ogni vota chì a so scelta hè stata per una bona relazione cù i disinighini di e case di moda, è micca u signu di marca. Ricorsu hè diventatu chì Miuccia Prada invitatu à Jessica a prisentà una nova retaccia di creazione di a marca, cusì avemu veramenti pocca vedi l'attrice di 39 anni di età in mudellu Prada.

Chestejn hà amici è amici canti per parechji anni, ùn solu cù i modelli di u Couture alta Couture, ma era ancu a fàccia di u fragariu Manifestu è YSL, è hè ancu l'ammasciatore di a ghjuvelletta è a vede a marca Piaget, chì hà intesu in l'intervista cù Vogue. Jessica hà cunfissatu:

A scelta in favore di a cooperazione cù Piaget era ovvia per mè. I travaglianu micca solu in a ghjeniragliana, ma ancu investanu assai soldi in u sviluppu di u cinema di l'arte indipendenti.
Jessica hè l'imbasciadore di a ghjuvintì Piaget
Ùn pudete refutà chì sò indiferente à alta moda è ghjuvelleria. M'arricordaghju cù un piacè di piacè a mio stampa in u premiu di Londra di Marisanin. Aviu avè massivaghji effettu di marmu di Piaget è un vestitu d'Elie Saab.
Matt Damon è Jessica Chestane à a premiere di "The Martian" in Londra

Jessica Chestane - una di l'attrici più appiccicati

Avà Jessica Chestane hè attivamente retita, hè participatu in parechji prughjetti creativi è teatrali. L'annu dopu, diversi pelle novi cù Chestane si prisintanu: "A donna cammie prima", "U ghjocu di Molly", "L'addevi di u Zoo" è "A morte è a vita di John F. Donovan".

Leghje ancu

A vita persunale di una attrice riescita

A so vita persunale, Jessica ùn prefiere micca di dì nunda. Nta l'ùrtimi anni, hè accrittu cun affari cun l'Italia Jan Luka Passi di Preposolo, u direttore esecutivu di a Moncler Moncler.