Megan Markle hà dettu primu à i fanni about a so rumanzu cù u prìncipi Harry

Oghje fù cunnisciutu chì a storia di a pianeta di 36 anni di a storia di u Canadà Megan Markle fù invitatu à diventà a stella di a question d'ottobre da Vanity Fair. In più di a bella riserva di foto, però, tutte e ritratti da quale ùn sò micca pussibuli, Megan hà datu una entrevista per u Prince Harry è u so avvena, l'attitudini à i media è di elli stessi, dopu chì tutti anu sapianu a rumanzu cù l'erede di u tronu riali di a Gran Bretaña.

Megan Markle nantu à a porta di Vanity Fair

A so raportu cù u prìncipi Harry

A so istoria cuminciò cù ciò chì dicia nantu à a so vita dopu à l'iniziu di a romanza cù u prìncipe britannicu. Hè ciò chì l'attrìglia hà dettu:

"Oghje ponu dì cun grande cuscenza chì avemu un veru sentimentu per ognuna. Semu in amore è assai cuntenti. Dopu a stampa annantu à scrive nantu à i nostri relazioni, avemu intru dapoi circa sei mesi. Francamente, in a mo vita da quellu momentu pocu hà cambiatu. I, cum'è prima, hà travagliatu, filmatu in "Forza Majeure", è altri prughjetti, hè stata fatta in carità è ghjunghjite a vita, facendu a yoga, attendu diverse avvenimenti è cumunicà cù l'amichi. Mi pare ch'e ùn aghju micca cambiatu u caratteru o l'indirizzu. Tuttu hè stata a stessa. In generale, pensu chì hè sbagliatu per determinà u vostru status per i raporti. "

Dopu quì, l'entrevistadore dumandò à Megan a question di perchè ùn avia mai avutu a sughjura di Harry in prima, cum'è u prìncipe. L'attralla risponde à sta quistione di sta manera:

"Quandu avemu cuminciatu à scuntrà, accunsentemu chì a nostra nova ùn esse diventata publica. Vulendu aghjustà à esse solu in elli è diventate ogni minuti chì passanu nanzu. Vedi, sta volta hè solu u nostru, è per mè, per esempiu, hè assai impurtante chì cuntinua stu modu. Dopu qualcunu, vi diciemu à tutti l'interessanti cumu si a nostra rilazioni hà sviluppatu, ma finu à questu ora ùn hè micca vinutu. Amassi i stori stupiscenti nantu à l'amore, è vogliu crideunu chì a nostra sera di diventà unu di elli. Intantu, pudendu dì solu una cosa: "Semu assai cuntenti chì a destinazione hà permessu di cunghjuntà i nostri cori!"
Megan Markle è u prìncipi Harry

Cumu l'entrevistadore ci dumanda à Marcl, ciò chì significa di stà in una rilazioni romantica cù un bachelor di a mudernità populari è envidiable. Questu hè chì Megan rispose:

"U nostru novu ricurdeghja di u mari. Quarchi cosa hè assai tranquillu, gentile, calmare, è quarchi cosa hè una tempesta chì ùn si sapiutu quandu hè finita. In ogni casu, hè assai difficiuli di chjamà a nostra relazione simplice. Cumpagnia, quandu ci hè u tempu, fate un minutu è pruvà analise tuttu ciò chì passa per noi, in seguita un gran numaru di sfide chì pudemu surviglià. Avà, i nostri rilazioni sò solu furtificate, è spergu chì questu continuarà.
U prìncipi Harry
Leghje ancu

L'attitudina versu i media è i paparazzi

Dopu fattu cunnosce chì Megan met manca cù Harry cù i so micca i paparazzi. Inoltre, magazines, ghjurnali è pagine in Internet sò chjudii di nutizie nantu à Markl, pubblicà notizia micca solu di travagliu, ma à a so vita persunale. Eccu ciò chì l'attrenta pensa à questu:

"Ùn vogliu micca i paparazzi. Mi pare avè assicurativamente tactless è ignorante per entra in una vita d'altru senza a so dumanda. Hè terribili durante u passe per a strada, è dopu chì seguite un persone chì cuntene ritruvate. In quantu a nutizia di me, ùn aghju micca leghjite a stampa. Ùn importa micca u mo dicenu di mè. A più impurtante, i pezzi cercani sapanu quasi tuttu cù a mo vita ".
Megan nantu à e pagine di a Vanità Fair