Harvey Weinstein hà fattu Jessica Chestane chì usa Marchesa

Jessica Chestane hà dettu di cuntribuisce à l'esposizione di Harvey Weinstein, chì dice chì u produtore di filmu hà ubbligatu à l'incontra i vestiti di Marchesa, u disignu di a so famosa, prumove a marca.

Moda per esposizione

Dopu à u munnu hà amparatu a verità annantu à Harvey Weinstein, tutte e vittimi di u so amori di a donna hà avutu l'occasione è l'occasione per affirmariamente a manifestazione di a vittoria sessuale da u magnate di u cinema. Hè un piacè per esse vittatu di l'assetamentu sessuale in Hollywood. Iò, i piquant revelations sò di dumandà, è i celebritati di a prima magnitudenu vistenu nè roba in u "Golden Globe" è s'unì à u muvimentu "Time's Up", prutesta contru l'acassi.

Jessica Chestane ùn hè stata distanza da ciò chì succidia, dicendu in una entrevista chì Howinstein, in una forma ultimatum, hà dumandatu à vèstinu i so vestiti di marca Georgina Chapman per i diversi successi suciali.

Harvey Weinstein è Jessica Chestane
Jessica Chestane è Georgina Chapman

Dopu à e revelazioni di l'attrìccia, a compulsione per aduprà e vestiti di Marchesa hè statu infurmatu da Fellicity Hoffman, Kerry Washington è Renee Zelwegger. Cusì, hà urdinatu l'attrìzii per spinà l'affari di Georgina, abusingu a so dependenza.

Fellicity Hoffman è Harvey Weinstein

In modu, u funziunalità di i bagnatoghji di a marca, u costu di e cose superiè facilmente 10 mila dolar, hè a presenza di brocca, appliqués, lace. In vistiti di Chapman in i tempi diffirenti brillaru Heidi Klum, Chrissie Teigen, Viola Davis, Keith Middleton, Blake Lively, Zendaya, Nicole Kidman, Sandra Bullock è altri.

Georgina Chapman
Zendaya in l 'attire di Marchesa
Chrissie Taygen in u vestitu di Marchesa
Leghje ancu

A presentazione di a cullezzione

Cusi deveure chì l'accusazioni di attrici in torturà i vistimenti di a marca Marchesa, funnata in u 2004, hè in u tempu puntuale. Questa settimana, malgradu u divorziu, Chapman prisintò una nova coleczione di e vesti di a moda di a donna. Seranu i bagnati di u disignu so successu senza u patronatimu di Weinstein?

New collection of fashion Marchesa
Harvey Weinstein cù a so sposa Georgina Chapman