A figlia di Jackie Chan difende u dirittu à a privacy!

Etta Wu Zhilin - a figliola di u famu l'actor è u produttore Jackie Chan riaccupavanu in i pagine di tutti i tabloids di u mondu. Per difende u dirittu à l'identità propria è fughje da i mudelli tradiziunali hè a funzione principali di una picciutta di 18 anni! Etta hà fattu una cunfissioni pà i genitori è u publicu di ricunniscenza in l'orientazione micca tradiziunale, mentre cambieghja a so impresa radicali, a faciuli i capelli. Un furtezzione di accusatori è disprezzu struckità l'Instagram da i primi minuti in u so amatu mudernu canadianu Andy Otom.

Ricurdamu chì Etta hè stata nutata com'è u risultatu di una fretta novella cù l'attuali di u Hong Kong è u mudellu Elaine Wu Qili. À una sola volta, divintò "Miss Asia 1990" è hè statu attivamente filmatu, cumpresu cù Jackie Chan in u filmu "Magnificent". Ma u ghjitu spessu ùn hà micca aiutu à Elaine guardà l'attore. Ancu Chan ricanusciu a so figliola, hà chjamatu a relazione cù a so mamma "un grande mistake" chì parechji ghjovani è masculinu sò. Tuttu stu tempu, Ea era risuscitatu da a so mamma, Jackie ùn era micca praticatu interessatu in a vita di a so fede.

Etta Wu Zhilin

Un hashtag significante hà rispondenu à ogni dumanda

Cum'è u solitu in u paese di u mondu progressiu di u Hong Kong, u ricunniscenza in l'orientazione micca tradiziunali hè stata cumparatu in Internet in Instagram. In u so post, Etta ponia parechje hashtags significante, cusì esplicendu l'impurtanza di i cambiamenti in a so vita: # LGBT, # lesbian, # adrogyny.

Malgradu qualchì inconsistenza in cuncetti, pò esse in un'envocuamente chì a zitella cerca un modu di truvà e identità. Pensemu chì a figliola di Chan hè avà passendu un momentu difficultu, questa primavera, Etta pruvatu di cummunicà suicidi, felice, era salvata. Ci era solu u sposu Andy Ottu è nimu quì vicinu! In u so novu Instagram hà scrittu:

"Nun aghju mai avutu sentutu accussì felici. Propriu à mè hè un omu chì ama, capisce, soporta me. Parechje contru à noi è di e nostri riliggiuni, sò constantemente crudi in parechji bandei, ma noi sò sempre togethere una volta. Avemu da supranvià tutti i prublemi è l'ostaculi, avemu iu nzemi! Semu perseguitatu da a discriminazione, à u livellu di a famiglia, di l'amichi è di a società, anche u fattu chì avemu stavenu in una cità internaziunale quandu i vede sò liberal. Avà chì sò chì sia felice Sò bisognu di a vostra presenza. I love and be loved! "

Andy Ottom e Etta Wu Zhilin

Dopu à a publicazione nantu à e fiorini, una tempesta di critica e accusazioni colapsò, solu un pocu sustegnu è hà scrittu boni piatte di simpatia. Invece a prugressiva di i ghjuvanotti in Hong Kong, i cumenti si pò vede in Etta è u conte d'Andy:

"Perchè scantanu di a so orientazione? Live and live yourself more, perchè publicallu?
"Partiri da Hong Kong".
"Questu com'è un sbagghiu di natura!"

Etta hà trova forza in ella, è ringraziu à tutti quelli chì si sò stati à u so nomu è ùn li permettenu micca di ghjucà accusatori contru i zitelli.

Andy Othom

Leghje ancu

Pensemu chì i prublemi di u malincipente è a sulitudinia fate micca solu Etta, ma ancu u figliolu di Jackie Chan, chì hè statu accusatu di prupietà è d'utilizazione di droga. Sfurtunatamente, u ghjovanu era imprigiunatu. Malgradu u tremente talentu è a so fama, Jackie Chan hè mai statu capaci di dà à i so figlioli amate è mandà, sustegnu in a vita.