Mieliu cardo - bona è mala

Siccomu l'abi di u meli utilizanu u nettaru di una pianta medicinali per produscia u melanu, sò classificate cum'è varianti d'altu gradu. Stu pruduttu pò esse chjucu o amaricu o ambra. Ci hè da nutà chì u meli di u latti hè un cristalizesi veloce, ma ferme ferma.

Mi piace à parlarà prima di latte latte , cum'è assai persone anu cunzidiennu sta pianta una morta. I fiori bianchi sò com'è spine. Puderanu latte carde in a medicina famigliali per u trattamentu di parechje malatie.

Cumpagnia è dannu di u meli di u latti

Hè cresce chì casi tutte e pruprietà mediali di a pianta passanu à u pruduttu dulce. In a cumpusizioni di quellu melatu ci sò parechji vitamini è varii minerali.

Propizziu utili di u melatu cù latti latti:

  1. Hè ricumandemu à manghjà sta pruduttu si avianu prublemi cù u trattu digestivu, cum'è stabilizza l'ingene. Ajaghja u meli di trattà cun stinimentu è avvilinatu. Hà contribuisci ancu à a pruduzzioni di bile, chì permette una digestione di l'alimenta.
  2. Questu meli hà una effetti positiva nantu à l'attività di u fegatu. Hè ricumandemu per includitu in a dieta di l'amatori di i nutizie preziosu è grassi.
  3. Hè nutate u beneficuali effettu nantu à l'attività di u sistema nervu, postu chì u melatu hà un effettu restauravulente è calmante.
  4. Dapoi u tempu anticu, a ghjente avete avutu chì u meli di u latti hè un effettu pusitivu in u prucessu di perdita di pesu, perchè hè un sustitutu naturali di u zucchero raffinatu. Cù usu regula, i prucessi metabolichi sò normalizati.

In più di i pruprietà ùtule, ùn hè u meli di u latti di u cardo è i contraindications. Prima di tuttu ciò chì tocca à i persone cù l'intoleranza ndividuale. Ùn hè bisognu di manghjà manghjà in quantità maiò, perchè ùn ponu influenzallu negativu in a figura.

Parechje persone anu interessatu à u tema - cumu fà u melatu cù u latti di latti. Inescuvativamente, cum'è qualsiasi altra varietà, hè bisognu di verificà a pussibilità di presenza di reazzioni allergii, cusì accede cù dui dosi. Sì tuttu hè in modu, pudete manghjà cun cullettes o aghjunghje à tè, ma micca più di un parechje di cullettes à ghjornu.