Compatibilità di vitamini cù tutti è cù minerali

A vitaminosterapia hè utilizada per prumove a salute. In regula, i complexi multivitamini sò prescritti, ma se studii a cumpatibilità di vitamini cù l'altri, pudete vede chì ci sò cunbinazione chì sustene u benefiziu mutuale è sò incompatibile cù l'admission simultaneiu.

Compatibilità di vitamini cù l'altri

A cumpatibilità di e vitamini hè manifesta in u fattu chì pò esse di grandi beneficiu in l'appricazzioni cumunità, ca quandu s'utilice separatamente. Questu hè nutatu per tali cumminzioni, suluzioni in grassu:

A solubilità in such combinations sò u più mutuali benefiziose:

A cumpatibilità di e vitamini cù l'altri hè decisa da i so pruduzzioni biokimichi, a ritrattu d'assimilazzioni è a participazione in i stessi prucessi metabolichi. Cù bona interaczione, u so usu simultanu induve l'attività di l'associu in decore di tempu. Per stabilisce e cumpulottu ottimali, una table di a vitamina hè compilata.

Compatibilità di vitamini è minerali

Micronutrienti è vitamini anu ancu effetti effetti pusitivi in ​​l'interaczione. Tandemi favurèvuli avemu nutatu:

Spessu complexi multivitamini sò liberati cù micronutrienti, ma ci sò preparalli induve sò in pillettes separati - Duovit è Alphabet. À u stessu tempu, e tecnulugia muderni ponnu pacà parechji elementi à i miccapsuli per assicurà e combinazioni ottimi. Per a cumpreta correzioni, hè necessariu di studià a cumpatibilità di vitamini è minerali entre elli, a tavulinu in questu aiutà.

Vitamini incompatibili

U fattu cunnosce chì l'incompatibilité di vitamini sò spessu pritate in inattivitàzioni mutivi, a formazione di salazione o in suppressione competitiva significa chì vi valenu da cunsiderà à dettuale sta quistione impurtante:

Compatibilità di vitamini è omega 3

L'Omega-3 hè un PUFA essenziale, chì quandu s'utilice hà a pruprietà per rinfurzà a trombosi in i vini di sangue, nurmalizà a pressione di sangue. Hè ridenza a sìntisi di i grasi maiuri in u tessulu di u fetu, hè utilatu per prevene l'ateroesclerose, a malatia ischemic, cum'è un aghjuntu à i dieti chì reduci u colesterol . Quandu si conduce studi clinichi, cumu l'omega-3 sò cumpatibili cù l'altri vitamini, hè stabilitu chì piglià a D è E simultaneamente pò aumentà a tendenza à i sangramentu.

Acid lipoic - compatibilità cù vitamini

L'acidu lipoicu hè utilatu per u trattamentu di a neuropatia diabètica, i malatii di i vini è di u cori, cù u colesterolu altu - per i so proprietà antioxidanti, a normalizazione di u metabolismu grassu è a migliurà di a funzione di u furu. Hè chjamatu vitamina N. Hè utilita per impedisce e cambiamenti in età in l'articuli, asthma, glaucoma. Quandu s'appronta cù l'altri vitamini - si manifisteghja cum'è un agentu ridutta per antioxidanti. Vitamini cumpatibli cù lipoic acid - C e tocopherol.

Compatibilità di vitamini cù antibiotici

Si cunzidiravanu a cumpatibilità di vitamini è antibiotici, si trova chì in u trattamentu cù difinizioni di antibiotici di B2, B3 è B5 si sviluppa, perchè anu da culminà. Inoltre, cù l'utilizazione di varianti di tetracycline, B2, B3, B9, K, C è traccia elementi - ferro, potassiu, zinc - sò scumpiati da u corpu. Eritromycin reduci l'attività di u gruppu B. Neomycin interferisce cù l'assimilazzioni di cianocobalaminicu è a produzzione di vitamina K, significativamente inhibe l'attività di retinol.

Compatibilità di vitamini è alcoli

Per esse dinò chì e vitamini sò cumpatibili cù l'alkohol, hè necessariu piglià in cuntà chì a preghjunazione di preparazione di vitamina in l'etapa crònica di a malatia pò prufessi micca l'efficacezione mistia, chì per l'assimilazioni di enzimi solubuli lipidi, l'attività di l'enzimi liveri hè necessaria, chì quandu l'alcoholismu nun funziunà. Solubbiutu in acqua-assugutta in l'intestinu, una violazione di stu prucessu cù l'alcoolismu ci prupone un effettu destruzzione di e fibri nervi. Cusì, cù l'abusu di e bevande alcooleti in u corpu sviluppeghja ipiduvitaminosi severa.