Strudel with cherry

U strudelu cù a cirasa hè un pianu praticu austrìacu. Ma questu ghjorni, a ricetta per questa nantu à a dinosaure hè assai populari in altre paese. In una parolla, a strudel, unni hè coccu, sempre mantene un strudel! Pò esse furnitu cù qualchì riposu, perchè u più impurtante in preparazione strudel hè una pasta. Sì cocu a pasta in correttamentu, sarà bonu per guardà imbottiture è dà un gustu diliziu. Pudete fà cose per l'u colmu o cum'è dipertu per tè. Cume una strudel cun un cherry? Aghju prupone una ricetta simplici per a strudel cherry cù aromatic fill.

Strudel cirasa da pasticcerie

Ingredients:

Preparazione

Cusì, preparanu u riposu. Per fà questu, a mo cirasa, avemu pulitu da l'ossi, se ne necessariu, è valdi in u colander per stazzili tutti i zuccadori. Inoltre, pusendu un pranzu davanti à u colander per cullà u zuccheru di zitelli. Agite u zucchju mischju cù u zuccheru, fassi nantu à u focu dilicatu è calore à foglie. Agghiuncate cù cura u fucile in l'arricatu cherry è ammaistenu finu à u lisu, perchè ùn sò micca stati formati. L'arricatu dispostu hè immubiliatu, aghjunghjendu i ciliegli, feglie frischi è mischjà bè.

Prudutti di pasticceria senza leastatina hè strufata in 3 capaschi fini. U primu fiuritu hè smarratu prima di a mantra funnuta, si sparghjia nantu à u circondu chjucu è rimettu in un rotulu. A seconda è terza pianica hè ancu firmata è stampata in rotuli.

Hè strudel dispostu in una tavola di baking, coperta cù u paparu di furmagliu è si mette in un furna pre-caliu à 200 gradi. Agghju circa 15 minuti.

Prudenti strudel cù ciliegie freschi, cut in fette, mette nantu à un pane è sprinkle cù u zucchero pulmuniu. A strudel di cereza da u pasticceria hè a più bona servita cù u gelato di vaniglia.

Strudel cun quagliu cottage è ciliegie

Ingredients:

Preparazione

Questa ricetta strudel cun cherries accumenza cù a preparazione di a pasta. In un pezzu separatu, pane u ovu è u zucchero di limonu à una spuma grossa. Siftemu a farina in una tina prufonda. Fà un pirtusimu in a farina, fendu cura cù u ovu è u salu à u gustu. Aggiuncenu a mantra funnata è amassi una pasta liscia homogeneia, diluting little by little with warm water. Per fà a massa più elàstica è elàstica, deve esse tritata è scurtatu nantu à una superficia dura. Pudemu a pasta finita in una pienza, foglie cù una siccica è facia in calore per 30 minuti.

À quellu tempu, preparanu u furmagliu di prugne. I vitto d'ova sò strufinati di zuccaru à una massa lush bianca. Mettite a massa d'ova cun una curda bagnata. Aghjunghjenu i cilieghi lavati è pelle, pour u zuccherinu di velluru è di a cannella. Tuttu hè moltu mixedu finu à ottene una massa homogeneia.

Aghjunghjite a massa impurtata in un capu finu, di sopra à l'appuntamentu u rilassante è u ricchettu in un rotulu. Lubricate cun oli vegetale è dispostu in un fragnu di furna. Pundu a strudel in un forru preinfirmatu, è aghjunghjite durante 25 minuti à una temperatura di 180 °. U strudel hè strughje finitu è ​​fruttu cù u zucchero pulmuniu.

Invita à i vostri amici à una tazza di tè è stende cù una strudel bella cù cherry è cottage cheese - criditi, sò da piacè.