U Uzbek Manti

Oghje avemu dettu in detail cumu fà u mondu uzbeku. Sò stati preparati cum'è un muttu piccu piccu in forma pura, è aghjunghje per ghjuvannesi pumpkin o patate.

Manties sò stati cotti solu per un coppiu è aduprate per questu scopi piatti particulares - mantises. Un tali dispositiu pò esse riittatu bè cù un vaporizzariu o cogliu un pappellare steamed in un multivariate.

Cume a cuzza u marti manti cù a zucca - una ricetta?

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

In acqua calente dissolve u salinu è a mantra. In petite porzi, pour à a farina di granu di u granu di a maiò alta qualità è amassi a pasta densita è elástica. U prucessu tutale durarà circa vintu à trenta minuti. Imbulighjate còtici, prima in un tavulinu, è dopu nantu à una superficie farfigliosa di farina fina. Dopu avè ottinutu a consistenza elàstica necessaria, cogliu a pasta cun un pappulatu o un cinematograficu di l'alimentariu è si allora un ora per inchai u gluten. Dopu à u tempu avè passatu, a pasta per u Uzbek Manti serà pronta. Intantu, tocca cun l'impegnu.

Pulp, pulp, bacon, cipolla è caldera di pompini, cagiunati è secchi, cusì chjuve. Allora aghjustemu tutti l'ingredienti in un tavulinu, dispunì, u salinu, u pezzu nìuru è nuru, u ziru è mestisce bien.

Da a pasta finita forme torte, per ogni uncumplu dettu u fugliale è u segnu mantene in ogni modu convenient. Pudete turnà l'arme è prende finu à fà un saccu. Ma a maiò parte di u libru in u primu dui fruntieri opposti, dopu avutu prutigatu u centru, è poi affete i dui fascieti e attaccanu u coltu riduce à l'altri in parechji.

I prudutti finitu sottumessu u fondu à l'oliu vegetale è si sparghje nantu à a grill of mantisa. Aghjule nant'à un cuntinuu cù l'acqua di sopra, foglie cun un tinte è cocchi à trenta cinque à quaranta minuti.

A pruspettà cun cura, per ùn fà per fallu dùnanu a massa è di ùn mancariaraghju u zuccu, avemu cambiatu u manti à un paniu è acquistanu abbastanza cù latte funnuta. Sittite a salsa à u vostru gustu, vegetale frescu è cipolle di salami. Bon appetit!