11 fatti interessanti à a Pasqua, di quale ùn tutti ùn sapianu

Uova di Pasqua, chì ponu un cunellu, incruciate per ghjocu di Pasqua è u pate di ghiaccio per u sport: sapete tutta a Pasqua?

Dumenicu di Pasqua hè unu di e prime vacanze cristiana, in quantu quellu chì unicu Natale ponu per mèrittu. À a vigilia di Pasqua, u Santu Fire annualmente scende, prova u miraculu di a vita è rinvivimentu di Cristu. Induzzioneva, questu hè u più interessante di i fatti cunnessi cù u principale religiose di a primavera. È ci hè più infurmazione nantu à a Pasqua chì tutti sò interessate à amparà?

1. U costume di pittura i uvocini ùn era micca inventatu da i cristiani

Qualessu tipu di alimentazione hè assuciata à u vacanze, solu à i castagni furmagliu Pasqua è u cunfettu? Certu, ova di culore. Per dà tutti i tonalità di l'arcadiu l'utilizanu tingi quanti chì sò naturali è sicuru. L'invenzione di questu alimentariu simbulu durante a longa longa attribuita à i cristiani, chì oggi pochi poveri ponnu dì à a so verita storia. Intantu, l'ova di l'àndu è di e gaddini foru prima per pitturà l'abitanti di l'Antici Eggittu è Persia. Li dete à l'altru in unurità di a festa di i primi ghjorni di primavera, vulendu a fertilità è a prosperità di a famiglia.

2. U Pasqua hè assuciatu à ambasciate sincerità è sinful

A Closer a Pasqua, parechji cristiani anu preseltu per pentenevule di i so peccati è cumincianu una nova vita da scarrafiato. Pruvanu micca di ghjurà à u pianu, ùn offre micca e persone è animali, aiutanu i so vicini. E persone chì eranu distanti di observà e normi riliggiusi avianu a so propiu percepzione di u significatu di a Resurrección. Per esempiu, i latri anu crede chì qualchissia chì pò arrubà qualcosa di parrocchiliarii di a Chiesa Ortodoxa durante u serviziu di Pasqua hè a furtuna di tutte l'annata. I fannini di u ghjocu sanu chì a fortuna turnarà à elli, se mettech una munita in pezzi prima di passà à u tèmpiu.

3. Dû Pasqua à u ghjornu di l'Ascenzioni, ùn pudemu ricusà micca in a carità

A carità hè piacevule à Diu tuttu l'annu, ma in i ghjorni di grande festa si acquistenu significazione speciale. "Da a Pasqua à Ascension Christ vera a terra cù l'apòstuli, anu travagliu a misericòrdia è a bravezza di tutti", anu l'anziani a diri in l'antichità. Per riffisce l'aiutu di u Dumenicu di Pasqua à l'Ascension di u Signore hè a cosa perciò per un piatru di credevule. Aiutà ùn pò esse micca monetariu: eseguisce un amicu è dà cunsigliu bellu o alimentazione d'un animali senza umani hè capaci ancu di u pusitivu.

4. A festa di Pasqua di i paesi Slavici, Serbbe è Bulgaria sò incredibbilmente simili

I vacanze immubiliate sò in Russia è l'Ucrania cù ghjoculi per i ghjovani, balli è canzoni. Li picciotti è e donne di Serbia è di a Bulgària ùn sìanu micca stanu cum'è stranii in Pasqua: in queste paisi sò chjamati "colo" è "Narodni Sobor". U sirviziu in i monasteri cumencia à 3-4 ntones da a matina, è i primi signali di celebrazione pò esse vistu à l'alba. A sola diferenza hè chì questi ùn anu micca tradiziunale di pasticceria à u pastore. Ma in Bulgària, u sabatu dopu à a risurrezzione, scrive à i petri vasetti di arcane chì vulete a famiglia è dete cullò da l'elevazione per queste si spartinu in picculi picculi.

5. Torta di Pasqua - un altru simbulu di paganismu

Cum'è l'olii culurati, inventati da adoratori di i di pagani, ùn anu micca citenciuti e pastichi chì ùn anu micca cunsideratu in u Ritu di Pasqua. U prucessu di a so preparazione era un sacrifìziu per i dii di a fertilità, e persone chì ùn avianu micca idea di a religione eranu più temusati di l'ingerimentu cum'è di i morti. Sì i pastici sacrificial puderanu tricà una forma distinta, a Pasqua hè una cupola di cresia.

6. I Catòlichi cridinu chì u cunellu hè purtatu u ova

A storia di un cunigliu chì ponia u szu hè cunnisciutu da ogni zitellu in Auropa. Uni pochi ghjorni nanzu di Pasqua, i genitori aiutanu à preparà un locu secreto in un quale un animali babba piacevoli pò abbandunà un rigalu per u zitellu. U rollu di una perch per un cunello hè ghjucatu da una piccula basta decorata cù cilesti è u fenu. I zitelli chì aspittàvanu a visita di u cunigli cù u stessu entusiasmu cum'è Santa Claus. A figurina di un cunellu fattu di cioccolatu, l'adulti sò cunsigliati di cumincià à manghjà da l'armati: sicondu i rumuri, quì si pisassi u donu.

7. L'ughjettu più grande decoru pò esse truvatu in Canada

L'abbitanti di a cità di Vegreville in a pruvincia di l'Alberta anu truvatu un modu per apprufittà à qualchissia chì pinta l'uvaghji per Pasqua. Ùn anu invintatu novi modelli o mètudi di culori - i Canadiani solu creanu una installazione di un ovu enormu: a so longa hè di 8 metri, è u pisu supera 2 tunnellati!

8. L'urganizzari turnaru i patinacu di i ovi in ​​u sport

I residenti di i Stati Uniti ùn sanu micca nunda di u fattu chì in i tempi antichi l'ova eranu catalizati à u pianu in modu chì a vendita era ricca. Fighjendu u patinage di l'omi piaciati una competizioni sportivi tematichi, ghjucate una volta annu. U più grande di queste hè prestu nantu à a pratice à fronte à a Casa bianca in Washington. Ci hè ghjunghje centosi di i zitelli è di i genitori cù cotti sordi di ova. Quellu chì hà cambiatu l'uovo per una distanza più larga senza scoppamentu.

9. Swedes Pasqua ricurdava Halloween

Se un turistu piglia in Svezzia per Pasqua, sarà burlatu da i picciotti chì cammìnanu per i strati in vestiti di i ghjovani witche cun scovivi. "Witches di Pasqua" s'assumiglia à i zitelli paghjelle per u Halloween è ricevi u ghjornu d'adulti. E ragghi, vistutu di raggi, portonu una teapotica di u cobre, duvite patevanu dolci è biscotti. Sveci crìssinu chì, prima di Pasqua, a bruzia arregistisce un sàbatu veranu in u Monte Blokula.

10 U grecu creanu un scarabeo di Pasqua - ma ùn hà nunda di fà cù u Carnaval

No pancakes - i grechi organizanu una festa cumincia nantu à a vigilia di Pasqua, è micca Carnaval. In i paesi di l'isuli grechi, u pòpulu si riuniscenu in u sabatu davanti à u domicile in a piazza cintrali, induve un apòstulu fugliatu hè stendu cun anticipu, chì tradissi à Cristu. Li balli i Grechi accumpagna i canti cù l'ondulazione di i cinti à u ventu dopu a ceremma.

11. Campani francesi prima di Pasqua volare in Roma

In parechji paesi di l'Auropa u ghjornu di u Venneri di Ghjerusalemme è di campane sughjenu silenzienu finu à a risurrezzione di Cristu. Quandu i figlioli dumandanu adulti a ragione per l'absenza di a campana, chì chjamanu di credenti à u serviziu, i rispundenu micca chì "e campane volonu à Roma". In Pasqua, a campana ùn hè sera nova - è sò ghjè felice cù generazione di parrocchiale.