A lot of mushrooms bianchi sò un signu

U funghi bianchi sò ragiamente cunsiderati cum'è royal è ani grandi privileggi in compazione cù altri rapprisintanti di questa spezie. Sò assai prudutti è utili in qualchi forma, ma a maiò parte di sò cogli per assecuzione, è poi usatu per fà i sopuli, i secondi corsi, salsi, ecc. Ci hè assai signatimi cun u ceps, ma quandu sò parechji di elli, hè chjaru d'aspittà d'i morti avvenimenti.

Sì solu ùn ci hè nudda guerra ...

Ci hè un signu, se crede chì, in seguita di molti di funghi bianchi à a guerra. Ch'ella sia veru o micca, ma l'anziani ghjucanu ricordati chì u vaghjimu di u 1940 era inoltremente fruttìvule per i funghi è ancu in a primavera di a 41.ie persone riuniscenu in i boscini decenas di kilogrammi. È à a fini di ghjugnu, a Gran Guerra Patriòtica spunta. Certi reculatori di cungressi muderni anu vistu ancu un mudellu curioso: i mushrooms bianchi anu scegliu i posti per u so crescenu quandu eranu trinitori fugliali cù a terra, di dugouti. Spessu in i posti di a so grande congregation, i vuluntarii chì facianu escisione trovanu i restà di i suldati.

Autri signalli è e credenze

Per quelli chì si dumande per quessa ci sò tanti cangreghi bianchi, hè vera à risponde chì, da i primi tempi, a so racoltà era assuciata cù una bona cugliera di pane è, à u listessu tempu, dicenu: "Se mushroom - cusì è umilmente". A strada, in u verdu di u 1940 a cugliera di granu era veramente gloriosa. È s'ellu ci era di funghi nantu à u muru di una casa, u so patronu era prumessu di un annu riccu, ma a ricchezze anu avutu u prezzu di u pane. Inoltre, l'amatori di a caccia tranquilla crede in una funzione popularu, assuciata à assai bogghi bianchi. In vista, anu crescente vicinu à l'agari di mosca è assai piace à i so vicini. Dunque, quelli chì anu truvatu l'agaric fly in u boscu, vale a pena circà cura cù cura: forsi, ci sò cazuni di u sulcinu.

Qualchidunu crede chì i boscelli di felce indicanu u locu di a crescita di u boletu, è qualchì in elli ùn sò nunda ma agaricus. Cusì, in ogni locu vicinu quì hè di vinu di i funghi bianchi . Quelli chì si intaressi à quale assai bogi bianchi in u boscu, pudete cunsigliate micca per passà u tempu è corse da e tazze, perchè l'annu nantu à l'annu hè pocu di esse tali viable: u mycelium i degeneratu pericienti è ogni annu ùn pò micca esse productivu per boletus.

Un signu luminoso di l'apparizione di coglie bianchi in u boscu hè a fiuritura di u jasmine , è ancu questu hè signalatu da un culpandante. Dopu una bona chjesa abundante, pudete riunite nantu à i funghi, ma per questu, agostu ùn deve micca esse di precipitazione. È un bonu tempu per a trekking in u boscu hè u piriudu quandu i percorsi sò cuparti di u moltu.