Lazarev hè u sabatu - chì ùn pò micca esse fattu?

Per esse ghjudicate quellu chì ùn pò esse fattu in u sàbatu di Lazarev, unu deve cunniscenda l'essenza tutale di questu ghjornu è sentite l'impurtanza di i manifesti descrizati in a Scrittura santu di a Bibbia.

Cumu hè quì hè quì u vacanze di u sabatu di Lazarev? Cumu l'indicatu in l'scriptura, Làzaru era cunsideratu un amicu di Ghjesù. Cristu spessu pèndite, è cumunicavanu assai. Un ghjornu, Làzaru hà fattu assai malatu quand'ellu hà vistu quì, Ghjesù, affesibatu assai, dicia: "A vostra malatìa ùn conduce micca à morte, ma à a glurificazione di u Figliolu di Diu". Dopu qualchì momentu u paci era mortu. Cristu hà ricevutu questu missu è fècenu turnà à una lacrime, è andò per andà in u so funerale è resuscitatu Làzaru, chì stava pi tutta trent'anni, glurificà u nostru salvatori.

In questu ghjornu, ogni Ortodoxu deve dedicà i so pensamentu à i manifesti di u mumentu, a morte, u sensu di l'essere è u futuru di a so ànima.

Puderaghju travagliu u sàbatu in Lazarev?

U travagliu di u ghjornu hè un picculu peccatu . À quistione si hè pussibile di lavà in Lazarev u sàbbatu, puliti la casa, lavanu i piatti è fà altre funzioni domestique, a risposta hè negativu categuricu. U travagliu principali hè ancu esse tombatu.

In questu ghjornu, puderete descenderà nantu à i ramoscelli vertebri. Tandu sò purtati à a chjesa per a più cunsacratzione. Averete a Bibbia - pruvate d'alcanza è capisce quale hè questu ghjornu.

Ùn hè benvenutu, ma hè permessu di trattà cun i cose di prima necessità (correzione di situazione d'urgenza, affari di a casa di a cura di i zitelli, etc.).

Chì pudete manghjate in Lazarev u sabatu?

Tradizziunamenti, i donne questi u zuccherinu di crescita di questa ghjurnata, preparanu platti da parechji porte francesi è fagioli. Sè siddu vulete, pudete fà un inseme cadavu. Chì ghjè interessante, in questa ghjurnata permette di purtate in a vostra dieta ova di pisci è l'oli vegetale.

Ogni eddu alchicatoghja apparinze ch'è u vinu sò pruibiti. U vinu hè permessu à pocu quantità, di ricurdà direttamente Làzaru. In questa data, micca diventà bè o una festa tumultuosa.

I tradizioni di u sabatu di Lazarev

U ghjornu, ghjovani ghjutu sò di vede à i so casa è canti songs. In gratitude, u pruprietariu di a casa à queste mutuelni duverà un ovu crudu è un cantonu simbulu di pocu soldi. Quandu a cuminadenza finisci, i zitelli sò tutti sia disposti nè ugualmente.

À l'annu dopu passava in abbundanza, ci hè una tradizione di scaccià l'altri cù e rami di saliculu.