Hè pussibule mantenite a casa stephanotis - signali

Ci sò assai signatimi à e piante è i so cuntenuti in casa. Hè cresce chì in a casa, ogni pianta porta a so energia, ma deve dettu chì pò esse assai diffirenti. In questu articulu - nantu à a pianta stephanotis. Hè pussibule mantenite e case, signori , e descrizzioni è e caratteristiche di sta casaplantale, chì, per qualchì propiu (ùn hè micca bonu bisognu, devi deveru) hà acquistatu u status di un vicinu propiu pocu adattatu.

Stephanotis - signalli è superstitions

Ci hè una crede chì questa fiorta hà una prupietà chì pò prutege a casa di a donna da a presenza di rappreżentanti masculi in questu. Sì una fiorta hà intruduttu in una casa induve un omu ghjurà vede, in a famiglia chì duverebbe esse un disputeniu early.

Eppuru chì parechji scettichi credi chì i ragiuni per quale u sposu tira a casa sò: mancanza di cena, chiancennu è sughjettu di affari è affucatu in a casa. Cusì ùn ci hè nunda di culpèvule per qualcosa in tuttu innucente è per via, un fiore stunatu chì ciàvule, à quale a situazione è a vicinanza ùn pò micca ancu appellu.

In modu, hè un altru signu relative à u cuntenutu di stephanotis in casa. Quandu sta pianta hè assai dulce, capriciosa è capricciosa, fiori suttastanti. Sì a fioritura Stefanotis hà sappiutu, l'omen è un bon augru. Ella significa chì a zitella chì stà in a casa ferma si marita è viaghja in un cuntentu u matrimoniu. Stu signu hè basatu annantu à u fattu chì a maiò parte di questa fuglietta hè a patrona di u fiore chì li cura di ellu. Hè da quì seguita a cunclusione - una pianta foggianedda è in gratitenza, o se attrae l'amata mistressa d'un omu adattatu, o harmonizà e so relazioni attuale. Allora compara u stephanotis cù u vampire è l'arraggìa muzhegonomistica in stu casu, bonu, ùn hè micca eslevatu.

Sì i signali di stephanotis sò più o menu chjucu, perchè micca tutti sò cunzignati di e so proprietà naturali. Questa bella pianta venga da i Isole Malacca è Madagascar. Hè un stunzatu stunzendu è imprese cù a so apetta exotica. Invece ancu di questu, u fiori di u zucchinu venenoso in questu. Pudete stà à Stephanotis in casa, ma hè bisognu di mette à quellu altu chì i zitelli è l'animali ùn ponu micca a ghjustificà. Ogni travagliu di piantazioni deve esse realizatu in guanti di gomma. L'ingegnu di u velu di stephanotis in u corpu di un animali o un zitellu pianu pò purtà cunsequenze imprevisible. Cusì s'e avete acquistate un esotare esotico, poi aduprate cusì altru pussibule.