Chjesa di San Antonio di Florida


A chjesa neoclàssica di San Antonio di Florida , o in Deserti San Antonio di Florida , hè situatu vicinu à u Tempiu di Debod , vicinu à l'stazione Principe Pio, in u locu induve hè statu u palazzu di palazzu di a Regina Maria Luisa, a sposa di Carlos IV. Questa chjesa era un tempiu "pridomovym", è nantu à l'istruzzioni di Carlu IV, a so pittura era fatta da u tribunale di u tribunale di Francisco Goya. U nome di a chjesa era due à u palazzu di Florida, cumpratu da u re à u Marquis di Castel Rodrigo. U nomu di a chjesa hè spessu traduttu in russu "A Chiesa di San Luigi in fiore".

A custruzzioni di a ghjesgia durò di u 1792 à u 1798, era guidatu da l'architettu Talianu Felipe Fontana. N termini di a chiesa hà una cruciera gialla equa, è a cupola, chì also hà designatu a Fontana, hè coronu cun un lateral.

In u 1905, a chjesa hè statu u statu di un monumentu naziunale; in u 1919 i restani di Goya foru trasportati quì. È in u 1928, u centenario di a morte di l'artista, una altra cresia era custruita vicinu, a quale «u tempiu» hà trasfirutu, è in questa chiesa ci era solu un museu di l'artisti. A voti si chjamava «u panteistu di Goya ». U tomba di Goya hè vicinu à u coru è hè aggratu cù una petra portata da Bordeaux - u situ di u so primu enterra.

Oghje, a Chiesa di San Antonio include un performance dramaticu per i zitelli, dedicatu à a vita è travagliu di Francisco Goya. Ogni sarrisciu devenu devenu esse riservatu in anticipu da u telefunu (pudete fà da marti à vennari).

Freschi di Goya

A causa di u fattu chì Goya era un pittore di a ghjustizia è u travagliu era "supervisatu" da i monarchi stessi, a chjesa ùn hà micca cuntrullatu u travagliu di u maestru in qualse modu (cum'è l'Academia di l'Arti), è Goya ùn hè micca limitatu in l'scelta di a trama è i modi di a so esecutzione. Forsi queste hè per quessa chì i frescoes sò fatte cù più amore cà i fresche in Saragossa è San Isidoro.

Tuttu u travagliu nantu à pittura di u cupola è i muri hà pigliatu u pittore à pocu più di cinque misi. Per a cupola, l'artista hà sceltu a trama di unu di i miraculi realizati da San Antonio di Padova - a risurrezzione di a ghjovana assassinatu, perch'ellu pudia esse apparizione nantu à a tribunale è sguizze da u so babbu, accusatu d'assassiniu. Quandu crea l'imaghjina, Goya inviava à l'effettu di l'illusione ottica: in più di i caratteri essenziali "formanti di storia", ci hè una esaguerazioni in l'imaghja di una muntagna sana, unipochi di quali mira u miraculu, è qualchi - com'è s'ellu ci vede à i visitori di a chjesa. Quandu i mudelli di quali li caratteri di u fresche anu "scritta fora", i Madrider ordinariu esse realizatu, è u miraculu stissu stanu cumu si passava micca in Lisbona in u 13u seculu, ma in Madrid in questu, in tempi muderni. A pittura di u cupola hà pigliatu u maestru a maiò parte di u tempu, circa 4 mesi.

In u fresco di l'altare principalu, presenta a "Culte di a Santa Trinità". Nantu à e pareti difunde l'angeli effeminate vistutu di a modu di quellu tempu. Goya hà usatu spugna per fà i culori più vividi à scrive e fraschi.

A Cappella

Cumu l'anu dettu, in u 1928 una storia simili hè stata construita vicinu (alcuni chjamati chjese e chjese), chì era stata copregata cù copie di frescoes di Goya. Hè un tempiu attivu in quale anu realizatu i sirvizianu. Ogni annu u 13 di giugnu, u ghjornu di San Antony, a chjesa diventa un locu di pelle per a vèdule è e femine in casu chì viaghjanu à u santu per aiutà à truvà a felicità di a famiglia.

Quandu puderaghju visità a ghjuventù è cumu pudè qualcamentu?

Aperzione di l'esiliu: marti-venneri - da 9,30 a 20,00, sàbatu, domu, festivi - da 10h00 a 14h00. Pudete scaricà cù u trasportu publicu - u metro (stagione di Principe Pio) o in busu (Rutes Nos. 41, 46, 75). A visita à a chjesa hè gratis.

Cumpienta locu in u coru di a capitale permette di visità assai attraversi vicinu: u Palazzu Giammanu , a Pittura Este , Teatro Real , u monasteru di Encarnación , a Cattidrali di l'Almudena .