Koiba Island


L'Isula Koiba hè primu è primu postu un maravigliu sensu di sulassione è a distanza da a civiltà, un locu induve puderete sente l'armunia cù a natura inescuvata è bellezza sotturazzu. Ùn hè bisognu chì l'isula hà dettu u nomu "nova Galapagosses".

Situazione:

Koiba (nomu spagnolu - Coiba) hè a più grande isula in Panama , situata in l'Oceanu Pacificu, più di 10 km da u cuntinente, da a costa occidentali di a Peninsula Asuero, in a Chiriqui Bay, in a pruvincia di Veraguas.

Storia di l'isula

L'Isula Koiba hè ancu a più grande isula disabbitata di u pianeta. Hè stata facilitata da u fattu chì per parechji anni quì ci era una prese per priggiometri pulitici. Inoltre, postu chì l'isula hè in una distanza rispeteva da u cuntinente, hè stata tostada da i furzaturi è di i pescadori.

In u 1992, l'isula di Koiba addivintau parti di u Parcu Naziunale di Panamà, è in u 2005 hè aghjuntu à a lista di siti naturali protetti b'enfasi di a UNESCO World Heritage Site.

Clima à l'isula di Koiba

À l'isula di Koiba, u clima tropicale subequatorial, caldi è umidi tutta l'annu, i diffirenzii di temperatura sò chjuchi. U tempu rigistratu per visitarà Koiba, è Panamà in generale - u piriu da a mità di dicembre à maghju, quandu a staghje secca cuntinua. In u mesi restante, i praticidi di pocu tempu, ma abbunnanti piumi tropichi curanu e strade è interferiscenu cù u muvimentu, è ancu visitate parechji posti di u paese .

Chì ghjè interessante di Koiba Island?

L'isula di Coiba hè di urìggini vulcanica, custituisce cù 37 altri isuli un archipelago entero, chjamatu Parco Naziu di Panamà. L'area in queste parti hè 80% senza toccare, cusì vede quì a bellezza pristina di i paisaghji naturali. In l'isula ci sò parechji rivi, u più grandi di u quali hè u fiumu Negru (Rio Negro).

A Flora di Koiba hè rapprisintata principarmenti per issi spremi tropichi è manglà densi, è a fauna - una gran varietà di rarità d'appiccicate d'animali è d'aus, assai chì sò endemichi. In u Parcu Naziunale di Koiba, ci sò 36 spezie di mamiferhe, circa 40 spezie d'amfibi è reptili, è circa 150 pecuri. Solu quì puderebbe vede u lorenzu d'oru è l'asportante colombianu, cum'è ancu l'avè pocu rari - a filetta di predatori è a macchina scariata. In e costi di u mare di a costa hà assai pezzi, in cunnessione cù quale l'isula serà d'interessu per i fanni di a pesca sportiva.

Di sicuru, vale a sali per esse separatamenti nantu à i platini bianchi è i boni aralechi di corallo. A so bellezza hè difficiuli di trasmette in parolle, hè megliu à almenu una volta in Koiba è vedi tuttu cù i vostri ochji.

Scuba in Koiba

Scuba diving è observazione di e prufundità di a baia, colonii gorgoniiani, caracili, gambelli, crostavuli, pesci di culore è starfish facenu, forsi, l'animazione principalu nantu à l'isula di Koiba.

L'arrecife coralli locali cresce una zona di 135 ettari. Questu hè u bughju bello è grande per u territoriu centru-americanu.

Una funzione especialità di u scubbali hè u fattu chì parechji currenti di u Pacificu sò mischiati à u Koiba. Per quessa, pudete vede stingrai è i tiburoni bianchi, i tarri di mare, a barracuda, i pezzi di i pezziuni è a tuna. Da ghjugnu à sittembri, si ponu pussibile observà a ballesta jungle, scontri l'orca, i delfini, tigre, borsa di tibia è i marroni di martelli. In u cartulare, sicondu l'infurmazioni di l'urettori custieri, ci sò 760 spezie di vita marina in Koiba.

I scientisti cuntinueghjanu à scopra l'isula è scopre di novi tipi di coralli è pesci.

Cumu ghjunghje?

U modu à l'isula Koiba hè assai difficili. Hè a più piacevule per esse da a cità di Santa Catalina in barca. Un voyage fascinante à u mari dura circa 1,5 ore. Santa Catalina ponu arrivà da a cità di Panamà . A distanza annantu à queste cità hè 240 km, a strada in car cù 5-6 ore. E in a capitale di Panamà pudete vulà nantu à unu di i viaghji internaziunali, cù una trasferimentu in Madrid, Amsterdam o Francoforte.