Fairlay Esthete


In Jamaica, 10 km da a cità di Port Maria , ci hè a casa-museu di l'escriptore inglese Noel Coward, chì hè chjamatu Spiaggia di Firefly.

Infurmazioni ghjugna

U bastimentu hè stata custruitu nantu à una cullina, è ghjuridine appartente à un piratu famosu, è un pocu dopu à u guvernatore ghjamàcanu Sir Henry Morgan (anni di vita 1635-1688). L'ultime utilizzava questa casa cum'è una pittura visuale cù una vista di a costa. Chì ghjè notu chì, in u stessu tempu, un zuccaru sottiliutu à u portu fù digatu quì.

Caratteristiche di a palazzu

A casa moderna in u 1956 fù custruitu da Noel Coward. L'internu di l'edifiziu era Spartanu, ma questu ùn impedisce à l'scrittricanti da arrangià e partite. Fairlay Esthete hè stata visitata à parechji volte per parechje famosi, per esempiu, Queen Elizabeth II, Richard Burton, Peter O'Tour, Elizabeth Teflour, Sophia Loren, Sir Lawrence Olivier, Winston Churchill, etc. Studi di pruvinenza di i visi eranu Ian Fleming è Errol Flynn. U territoriu di a palazzu è assai largu, ci hè un salottu, un studiu, una uffiziu, una sala di musica è ancu una piscina. U nome di a casa - Fairlay Esthete - hè traduciutu cum'è "Firefly". U mutivu principalu per questa servita cum'è questi insetti, chì volanu annantu à l'edificu in quantità enormi. Noel hà campatu in a famiglia sola, è vicinu hà vivi un giardiniante è un maestru di a casa.

Dopu cumprà l'appartamentu, Coward hà fattu una nota in u so diurnu: "U Firefly hà datu un rigalu apprezzatu, chì ghjè l'ora chì pensu, scrivite, leghere è mette in pensioni. Amu stu locu, m'insignanu à mè, è ciò chì passa in u pianeta, sempre seranu pacìfichi quì.

In u 1973, u 26 di marzu, u scrittore Noel Coward hè mortu di infartu di miocardi in a so famiglia. Hè stufa in un casculu di marmura in u giardinu di a palazzu, in u so locu predilettu: induve passava a sera, vedendu a coperazione, l'elementi di u mare è a pittoresca vegetazione di i colti vicini.

Oghje, stu situ hè un munumentu à l'scrittore. A casa di pietra, chì era una pianta di vista di Henry Morgan, fù cunversata in un cafe "Sir Noel". Ci hè ancu un restaurant è una buttrega di souvenirs.

Fairlay Esthete oghje

In a casa-museu di Fairlay Esthet oghje pò vede l'ambientu vivante di Noel Coward: in a sala di vita hè un piano è una table cù pratiche, è in e cantonni di a sala di caldi ùn ci hè l'inventariu di casa, in l'Uffiziu sò ancu manuscritti è libri. Eccu ponu esse priservatu e pitturi di famosi amichi di u scrittori: Marlene Dietrich, Errol Flynn è Sir Lawrence Olivier. Rindite è un segnu à a porta, chì indicanu u nome di a palazzu è quale hà vicinu. Sfortunatamente, a causa di u clima lucale, parechje tesiche scontri comenza à deteriorà.

U prezzu di u bigliettu custate 10 dollari americani. A tour ghjova ancu e servizii di guidate, chì cunteneghja una storia breve di Fairlay Esthete, possu cunsigliu in tutti i camere, cunferenu i cose da u scrittore, è vi daranu à u cima di u culletta, da quandu a stessa vista di u portu s'aprì.

In u 1978, Fairlay Esthete fu figatu com'è Patrimoniu Naziunali di Giamaica. Ma in u tempu u cuminciatu accuminciau a deteriorà, perchè nimu ci era courting him. Chris Blackwell (a so famiglia hè stata amica cù Noel Coward) compru a mansione di u scrittore è a restauratu, rinviendu a prima gloria di a casa. Oghje, u patronu Fairfleight Esthete sustene u sustegnu a situazione in a casa.

Se vulete organizà una celebrazione: una festa, anniversariu o altru avvenimentu, pudete pagà un "Firefly". L'atmosfera antica è romantica vi farà vostra vacanze in unforgettable.

Cume si vede à Fairlay Esthete?

Impulsà à a cità di Port Maria da Ocho Rios (circa 20 miles), è da quì pudete camminà. Mantene in mente chì a strada chì guida à a palazzu hè mala è avè bisognu di riparazione per un tempu longu, ma l'ultimu bonu valenu.

Hè ricunnumuta ùn solu per visità u museu di casa Fairlay Esthete ùn solu à i fannaghjoli di u scrittore, ma ancu per quelli chì vulete ritruvà à u passatu, perchè u tempu pari chì cunfriteà. E, sicuru, tutti sò interessate di admira una di e più bella vista di u mari in Giamaica .