National Gallery of Art


Se si vanu à visità a capitale di Honduras , cunfurmate currettamente a Galerie nazionale di l'Arti, chì custituisci una di l'exposizioni più grande è più interessanti nantu à l'arti di u paese.

Situazione:

U bastimentu di a Galeria Nazionale di l'Arti (a Galeria Nacional de Arte) pò esse truvatu vicinu à u Centru Centru di Tegucigalpa, vicinu à u Cungressu, in a piazza di Merced (piazza di Merced).

Storia di a galeria

L'istruttura di dui stori di a National Art Gallery di Honduras hè stata fatta in u 1654 è hè un monumentu classicu di l'architettura coloniali. I Fondi per a custruzzione di a galerie fôn cumminati da u monasteru di San Pedro Nolasco. Inesessuali, stu bastimentu era di u monasteru di a nostra Signora di a Misericòrdia. Dopu in u piriu da u 1857 à u 1968, ccà era a prima Università di u paese. In 1985, a risturazione di l'edificu cuminciò, dopu à quessa, dopu à 9 anni, a stanza fu misu sottumessu à a visualizazione di a Galleria Nazzista di l'Arte.

Chì interessanti pò vedà in a galleria?

U primu a nota hè a facciata di u palazzu, pittatu in biancu, cù quale l'armunieri è e porte di l'oscurità è di u caucciu harmonizza.

A cullizzioni di a galeria hè cusì grande chì quì pudete vede opere di l'arti hondurevuli di u maghju à i tempi muderni, cumpresu l'epica coloniale.

In u museu sò 12 chambres, l'exposition hè distribuitu in elli in ordine cronologicu. Unu di i cundi hè dedicatu à stà altri exhibimenti temporale di l'arti cuntempuraneu.

Tutte l'esibiti sò firmati per a cunvenzioni di i turisti in dui lingui - Inglese e spagnolu.

Per visu l'exposu, selezziunà almenu trè ore, postu chì in a galeria pozzu vede parechje articuli di l'arti:

  1. Rock art. U museu detti un sciccareddu spiciale chì permetterà i visitori à amparà e primi formi di scrittura - petroglyphs. In a galerie sò parechji replichi di pittura nantu à e caves di Jaguakire è Talanga, i freschi è petroglyphes antichi da u Paradiso.
  2. Sculture. Situatu in u Hall 2 è appartene à l'Istitutu di l'Antropologia und Storia di Honduras. L'esibiti sò stati prisuti da a riserva in Kopan . In questa stanza ci hè una esposizione di ceramica precolombiana, cullata di parechji musei archeologichi di u paese.
  3. Galleria di stampa. Pudete vede u pittura da u principiu di l'America Latina. Molti ritratti sò dedicati à a diffusione è a pridicazione di u Cristianesimu è i temi evangelichi in l'arti.
  4. Silver collection. Articuli di u periodu coloniali usatu nantu à a Missa sò presentati. Unipochi di i tesori hè un monstru preziosu doratu cù incastezziunatu cù pedichi preziosi, candileri d'argentu, un maestru giritù, a corona di u duca. A maiò parte di e catturiti sò presu di a Cattedrale di Tegucigalpa.

A Galleria Nurmale di l'Arti hè attivamente participatu à u sviluppu di l'attività turistica in Honduras.

Cumu ghjunghje?

Una volta in a capitale di Honduras, pudete andà à a Galeria Nazionale di l'Arte per trasportu publicu o cù taxi. Carri un carru, seguità a strada CA-5 o Boulevard Kuwait, chì vi porta à u centru di a cità.